Pregled bibliografske jedinice broj: 1244245
Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera
Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1244245 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja
hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera
(The role of the quality of services in the hotel
business performance Plitvice Lakes National Park)
Autori
Fajdetić, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
20.01
Godina
2017
Stranica
83
Mentor
Bunja, Đani
Ključne riječi
hotel ; hotelsko poslovanje ; kvaliteta usluge ; turizam ; Nacionalni park Plitvička jezera ; zadovoljstvo gosta
(hotel ; business of hotels ; service quality ; tourism ; National park Plitvice lakes ; satisfaction of guest)
Sažetak
Kvaliteta usluge u hotelskoj industriji je jedan od najvažnijih čimbenika u uspješnom poslovanju. Današnji trend upravljanja potpunom kvalitetom u hotelijerstvu omogućuje ostvarivanje prednosti na turističkom tržištu. Cilj svakog hotela je pružiti kvalitetne usluge gostima i zadovoljiti njihove potrebe na svim razinama. Ostvarenjem tih ciljeva raste konkurentnost, efektivnost i fleksibilnost cijele tvrtke. U radu se istražuje kvaliteta usluga u uspješnosti poslovanja u hotelima Nacionalnog parka Plitvička jezera - „Jezero“, „Bellevue“ i „Plitvice. Nacionalni park iz godine u godinu bilježi porast posjetitelja iz cijelog svijeta. Cilj je istražiti zadovoljstvo gostiju kvalitetom hotelskih usluga u hotelima nacionalnog parka, te kako to utječe na uspješnost poslovanja hotela. Rezultati anketnog upitnika su pokazali da je 61, 32% gostiju hotela, tj. ispitanika u potpunosti zadovoljno hotelom u kojem su boravili. Prilikom ocjenjivanja odjela unutar hotela, najviša ocjena je dodijeljena odjelu recepcije gdje je 77, 36% ispitanika bilo u potpunosti zadovoljno s uslugama koje su im pružene na tom odjelu. Pojedinačnim ocjenjivanjem usluga u hotelima sve su ocjene u prosjeku pozitivne, premda postoji potreba za upotpunjavanjem dodatnih usluga s obzirom da gosti najčešće ostvare samo jedno noćenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija