Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1244245

Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera


Fajdetić, Suzana
Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1244245 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera
(The role of the quality of services in the hotel business performance Plitvice Lakes National Park)

Autori
Fajdetić, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
20.01

Godina
2017

Stranica
83

Mentor
Bunja, Đani

Ključne riječi
hotel ; hotelsko poslovanje ; kvaliteta usluge ; turizam ; Nacionalni park Plitvička jezera ; zadovoljstvo gosta
(hotel ; business of hotels ; service quality ; tourism ; National park Plitvice lakes ; satisfaction of guest)

Sažetak
Kvaliteta usluge u hotelskoj industriji je jedan od najvažnijih čimbenika u uspješnom poslovanju. Današnji trend upravljanja potpunom kvalitetom u hotelijerstvu omogućuje ostvarivanje prednosti na turističkom tržištu. Cilj svakog hotela je pružiti kvalitetne usluge gostima i zadovoljiti njihove potrebe na svim razinama. Ostvarenjem tih ciljeva raste konkurentnost, efektivnost i fleksibilnost cijele tvrtke. U radu se istražuje kvaliteta usluga u uspješnosti poslovanja u hotelima Nacionalnog parka Plitvička jezera - „Jezero“, „Bellevue“ i „Plitvice. Nacionalni park iz godine u godinu bilježi porast posjetitelja iz cijelog svijeta. Cilj je istražiti zadovoljstvo gostiju kvalitetom hotelskih usluga u hotelima nacionalnog parka, te kako to utječe na uspješnost poslovanja hotela. Rezultati anketnog upitnika su pokazali da je 61, 32% gostiju hotela, tj. ispitanika u potpunosti zadovoljno hotelom u kojem su boravili. Prilikom ocjenjivanja odjela unutar hotela, najviša ocjena je dodijeljena odjelu recepcije gdje je 77, 36% ispitanika bilo u potpunosti zadovoljno s uslugama koje su im pružene na tom odjelu. Pojedinačnim ocjenjivanjem usluga u hotelima sve su ocjene u prosjeku pozitivne, premda postoji potreba za upotpunjavanjem dodatnih usluga s obzirom da gosti najčešće ostvare samo jedno noćenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Đani Bunja (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fajdetić, Suzana
Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
Fajdetić, S. (2017) 'Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fajdeti\'{c}, Suzana}, year = {2017}, pages = {83}, keywords = {hotel, hotelsko poslovanje, kvaliteta usluge, turizam, Nacionalni park Plitvi\v{c}ka jezera, zadovoljstvo gosta}, title = {Uloga kvalitete usluga u uspje\v{s}nosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvi\v{c}ka jezera}, keyword = {hotel, hotelsko poslovanje, kvaliteta usluge, turizam, Nacionalni park Plitvi\v{c}ka jezera, zadovoljstvo gosta}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fajdeti\'{c}, Suzana}, year = {2017}, pages = {83}, keywords = {hotel, business of hotels, service quality, tourism, National park Plitvice lakes, satisfaction of guest}, title = {The role of the quality of services in the hotel business performance Plitvice Lakes National Park}, keyword = {hotel, business of hotels, service quality, tourism, National park Plitvice lakes, satisfaction of guest}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font