Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1244240

Utjecaj medija na stjecanje prehrambenih navika


Krsmanović, Ema
Utjecaj medija na stjecanje prehrambenih navika, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 1244240 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj medija na stjecanje prehrambenih navika
(The media impact on the acquisition of eating habits)

Autori
Krsmanović, Ema

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
23.09

Godina
2020

Stranica
85

Mentor
Bunja, Đani

Ključne riječi
prehrana ; utjecaj medija ; mediji ; slika tijela
(nutrition ; media influence ; media ; body image)

Sažetak
Prvo poglavlje ovog rada bavi se ljudskom prehranom. Navode se njeni oblici od kojih su obrađena tradicionalna, vegetarijanska i makrobiotička prehrana. Zatim se pojašnjavaju poremećaji u prehrani, anoreksija, bulimija i prejedanje. Nakon toga se prikazuju faktori koji utječu na odabir hrane i prehrane te nutritivne vrijednosti hrane odnosno makronutrijenti i mikronutrijenti, a na kraju poglavlja je razrađen pojam dijete i navedene su neke koje se često mogu pronaći u medijskim sadržajima. Drugo poglavlje obrađuje psihološki pojam samopoimanja, kao nužnu stavku za razumijevanje načina na koji mediji mogu utjecati na nečije prehrambene navike, pa su obrađeni pojam o sebi, samopoštovanje, slika o sebi i slika tijela. Naredno poglavlje bavi se medijima. U dijelu teorijska osnova pojašnjeni su ključni medijski pojmovi kao što su medij, masovni mediji, masovna komunikacija, medijske institucije, medijske organizacije, znanost o medijima, medijska pismenost, javnost i javno mnijenje. Nadalje se daje kratak uvid u razvoj medija kroz povijest. Također su obrađene vrste medija, u koje se ubrajaju knjiga, novine, film, televizija i radio i novi mediji. Četvrto poglavlje bavi se medijskim tehnikama utjecaja na javnost od kojih su objašnjeni uvjeravanje, oglašavanje i manipulacija. Uz oglašavanje su definirani i razrađeni pojmovi reklame, propagande i subliminalnog oglašavanja. Također je obrađena i percepcija ljepote u medijima i stvaranje trendova u prehrani. Iduće poglavlje je metodologija istraživanja koja pojašnjava cilj, metodu i istraživačka pitanja ovog diplomskog rada, a zadnje poglavlje prikazuje rezultate provedenog istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Đani Bunja (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krsmanović, Ema
Utjecaj medija na stjecanje prehrambenih navika, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
Krsmanović, E. (2020) 'Utjecaj medija na stjecanje prehrambenih navika', diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krsmanovi\'{c}, Ema}, year = {2020}, pages = {85}, keywords = {prehrana, utjecaj medija, mediji, slika tijela}, title = {Utjecaj medija na stjecanje prehrambenih navika}, keyword = {prehrana, utjecaj medija, mediji, slika tijela}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krsmanovi\'{c}, Ema}, year = {2020}, pages = {85}, keywords = {nutrition, media influence, media, body image}, title = {The media impact on the acquisition of eating habits}, keyword = {nutrition, media influence, media, body image}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font