Pregled bibliografske jedinice broj: 1244102
Orffov instrumentarij u radu s predškolskom djecom
Orffov instrumentarij u radu s predškolskom djecom, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Zadar
CROSBI ID: 1244102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Orffov instrumentarij u radu s predškolskom djecom
Autori
Zubčić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Mjesto
Zadar
Datum
30.10
Godina
2020
Stranica
68
Mentor
Košta, Tomislav
Ključne riječi
glazba, predškolski uzrast, Carl Orff, dječji vrtić „Voštarnica“, odgojitelj
(music, preschool age, Carl Orff, kindergarten „Voštarnica“, educator)
Sažetak
U predškolskom odgoju djece glazba ima vrlo važno mjesto. Glazbeni odgoj utječe na njihov tjelesni, intelektualni i emocionalni napredak. Upravo zato u tom razdoblju odgoja i obrazovanja pridaje se posebna pozornost izboru i načinu provođenje glazbenih aktivnosti. Glazbeni pedagoški koncept Carla Orffa nudi mogućnosti razvoja sveukupnog dječjeg stvaralaštva. Uvodi lako dostupne i jednostavne instrumente koji omogućuju povezivanje glazbe i pokreta s naglaskom na ritam. U razrađenom metodičkom sustavu bez strogih pravila u središtu je dječja igra koja omogućava neograničenu slobodu i improvizaciju. Glazbena aktivnost temeljena na odrednicama Orffova instrumentarija, provedena u predškolskoj skupini dječjeg vrtića „Voštarnica“ s djecom urednog razvoja i s djecom s poteškoćama u razvoju omogućila je ostvarenje zadanih ciljeva. Aktivno sudjelovanje djece potaknulo je njihov sveopći razvoj: opuštanje, jačanje koncentracije, razvoj percepcije, motoričkih sposobnosti i socijalnih vještina. Rad s Orffovim instrumentarijem ima različitu recepciju u odnosu na djecu urednog i djecu s poteškoćama. Primjena glazbene metode Carla Orffa u radu s djecom predškolskog uzrasta zahtjeva dodatne kompetencije odgojitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)