Pregled bibliografske jedinice broj: 1243973
Mogućnost turističkih blogova za unapređenje oglašavanja turističkih destinacija
Mogućnost turističkih blogova za unapređenje oglašavanja turističkih destinacija, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 1243973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost turističkih blogova za unapređenje
oglašavanja turističkih destinacija
(Travel blogs opportunities for advertising
improvement of tourist destinations)
Autori
Glavinović, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
19.10
Godina
2017
Stranica
88
Mentor
Bunja, Đani
Ključne riječi
turistički blog ; oglašavanje ; marketing ; turizam ; turistička destinacija ; internet
(travel blog ; advertising ; marketing ; tourism ; tourist destination ; internet)
Sažetak
Masovna komunikacija poprimila je nove oblike. Uz još uvijek aktualne medije: televiziju, radio i novine razvio se novi oblik komuniciranja na internetu. Komunikacija preko blogova i turističkih mreža predstavlja jedan drugačiji oblik djelovanja na javnost. Također unapređuje prodaju, marketing i oglašavanje. Sve češće se spominje internet marketing, oglašavanje preko interneta i važnost društvenih mreža u poslovanju pa stoga ne čudi da se javlja jaka potreba za dodatnim istraživanjem tog područja. Posebice se stavlja naglasak na turističke blogove koji danas postaju sve jači alat za promoviranje turističkih proizvoda i brandova. Izvan granica Hrvatske digitalni marketing je popularniji te se na njemu više radi. Da bi tvrtke odnosno turističke destinacije shvatile važnost turističkih blogova potrebno je promatrati nove potrošačke navike. Današnji turist traži sve što ga zanima na internetu. Prije same odluke o putovanju u određenu destinaciju i polaska u istu, na webu će pronaći smještaj, transport ukoliko je potreban te će istražiti što može vidjeti u destinaciji. Tu se javljaju turistički blogovi kao platforme koje prenose znanje o turističkim destinacijama. Slike, videa, zanimljive objave kreirane na više stranih jezika sve to može pružiti potencijalnom gostu snažnu poruku kako bi se odlučio posjetiti lokaciju koja se na turističkom blogu oglašava. Potrebni su snažni napori od strane stručnih kadrova da se pojam turističkog bloga približi poslovanju svih turističkih djelatnika ali i lokalnoj zajednici unutar koje se turizam odvija kako bi oglašavanje putem interneta pridobilo što veću publiku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti