Pregled bibliografske jedinice broj: 124389
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika // ŽELJEZNICE 21 / Odak, Marko (ur.).
Zagreb: Hrvatske željeznice (HŽ), 2003. str. 40-46 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 124389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija tržišnog nastupa HŽ u prijevozu putnika
(Strategy of market appearance of Croatian railways in passanger transportation)
Autori
Prpić, Tomislav ; Božičević, Stjepan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
ŽELJEZNICE 21
/ Odak, Marko - Zagreb : Hrvatske željeznice (HŽ), 2003, 40-46
Skup
Investments in the development and modernisation of Croatian Railways
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2003. - 21.03.2003
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
željeznički promet; prijevoz putnika; strategija
Sažetak
Procesi europskih integracija u koje smo neizostavno uključeni podrazumijevaju između ostalog i cjeloviti zajednički prometni sustav svih njegovih grana. S time u svezi Hrvatska je veoma aktivno uključena u procese prometne integracije što se najbolje vidi na intenzivnoj realizaciji suvremene auto-ceste Zagreb - Split kao i ostalih cestovnih spojnica prema Europi. Željeznica ne želi i ne može ostati na margini događanja. Primjenom suvremenih tehnoloških rješenja koja omogućuju prilagodbe na sve razvojne opcije HZ je pristupio osuvremenjivanju voznog parka nabavkom novih garnitura s nagibnom tehnikom. Držimo da je ona izuzetna strateška odrednica komparativna s postojećim prometnim, socijalnim i gospodarskim stanjem u Hrvatskoj. Na ovome se bazira čitav rad uzimajući u obzir odrednice postojećega stanja te na temelju njih plan i prognozu budućega stanja putničkog prijevoza sa svim implementiranim efektima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA