Pregled bibliografske jedinice broj: 1242746
ANALIZA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIKA USPJEHA PODUZEĆA LEDO PLUS D.O.O.
ANALIZA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIKA USPJEHA PODUZEĆA LEDO PLUS D.O.O., 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242746 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA PROMOCIJSKIH AKTIVNOSTI KAO ČIMBENIKA
USPJEHA PODUZEĆA LEDO PLUS D.O.O.
(ANALYSIS OF PROMOTIONAL ACTIVITIES AS A FACTOR IN
THE SUCCESS OF THE COMPANY LEDO PLUS D.O.O.)
Autori
Ravlić, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2022
Stranica
73
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Promocijske aktivnosti, prodaja, unaprjeđenje prodaje, oglašavanje, marketinški miks, promotivni miks
(Promotional activities, sales promotion, advertising, marketing mix, promotional mix)
Sažetak
Svaka vrsta marketinške komunikacije namijenjena informiranju, podsjećanju i uvjeravanju ciljnog tržišta u vrijednost marke, usluge i/ili proizvoda, te na taj način utjecati na odluke potrošača o kupnji, naziva se promocijom. Upoznavanje s novim proizvodom, diferencijacija proizvoda, razvijanje interesa za proizvod, širenje svijesti, odnosno izloženosti, isticanje vrijednosti proizvoda, povećanje prodaje i poticanje lojalnosti potrošača neke su od svrha promocije. Jedna od najosnovnijih komponenti marketing miksa je promocija. Promocija postaje sve važnija u modernom poslovanju za poboljšanje performansi tvrtke. Promotivni miks ili kombinacija dviju ili više promotivnih aktivnosti, koristi se za komunikaciju s tržištem. Oglašavanje, osobna prodaja, promicanje prodaje, odnosi s javnošću i publicitet dio su promotivnog miksa. Izazov odabira i kombiniranja promotivnih aktivnosti težak je jer samo uspješna kombinacija daje sinergijske prednosti. Promotivne aktivnosti osmišljene su tako da potaknu interes potrošača za proizvode i usluge tvrtke, a istovremeno uspostave komunikaciju s kupcima. Tvrtke u današnjem okruženju za postizanje ovog cilja koriste društvene mreže i internet općenito, kao i tradicionalno oglašavanje. Za analizu promocijskih aktivnosti uzeto je poduzeće Ledo plus d.o.o.. U radu se detaljno objašnjava svaka promocijska aktivnost ovog poduzeća te se iznose prednosti i slabosti promocijskih aktivnosti. Za potrebe ispunjavanja cilja ovog rada, provedeno je anketno istraživanje i analiziralo se mišljenje potrošača o uspješnosti promocijskih aktivnosti poduzeća Ledo plus d.o.o. te prepoznavanje određenih oblika promocijskih aktivnosti. Nakon detaljne analize anketnog upitnika, rezultati se koriste za prijedloge poboljšanja promocijskog miksa poduzeća Ledo plus d.o.o.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija