Pregled bibliografske jedinice broj: 1242712
PRIKRIVENI MARKETING FARMACEUTSKIH PROIZVODA
PRIKRIVENI MARKETING FARMACEUTSKIH PROIZVODA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1242712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIKRIVENI MARKETING FARMACEUTSKIH PROIZVODA
(COVERT MARKETING OF PHARMACEUTICAL PRODUCTS)
Autori
Resanović, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
13.05
Godina
2022
Stranica
45
Mentor
Doc.dr.sc. Dalija Kuvačić
Ključne riječi
Marketing, prikriveni marketing, farmaceutski proizvodi, neetičnost, reklame, oglasi
(Marketing, surreptitious marketing, pharmaceutical products, unethicality, advertisements, advertisements)
Sažetak
U završnom radu analiziraju se aktivnosti prikrivenog marketinga sa osvrtom na farmaceutska poduzeća. Rad započinje opisivanjem samog marketinga, a kroz daljnja poglavlja opisuje se prikriveni marketing te na koji način se on ostvaruje sa farmaceutskim proizvodima. U radu se analizira etičnost prilikom korištenja marketinga u takve svrhe, što je u Republici Hrvatskoj zabranjeno i zakonom koji je također prikazan u jednome od potpoglavlja. Sama neeetičnost prikrivenog marketinga zapravo je stvar osobnog mišljenja, gdje se susrećemo s problemom zašto je u nekim zemljama dopušten, dok je u drugima zabranjen. Svakodnevno smo izloženi različitim oblicima promotivnih aktivnosti: televizijski, internetski ili radijski oglasi. Prikriveni marketing moguće je ostvariti u svakom od navedenih oblika oglašavanja, a u radu će se opisati u kojemu se pojavljuje najčešće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija