Pregled bibliografske jedinice broj: 1242450
Analiza stanja poučavanja Povijesti u Hrvatskoj
Analiza stanja poučavanja Povijesti u Hrvatskoj // Poučavanje povijesti, 1 (2022), 2; 38-72 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1242450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza stanja poučavanja Povijesti u Hrvatskoj
(Analysis of the state of history teaching in Croatia)
Autori
Hajdarović, Miljenko
Izvornik
Poučavanje povijesti (2939-2373) 1
(2022), 2;
38-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava, poučavanje povijesti, povijest
(history teaching, history, teaching)
Sažetak
U članku se na temelju dva istraživanja problematiziraju učestale teme vezane uz poučavanje povijesti u Hrvatskoj: kurikulum, povijesni sadržaji u školi, zašto je povijest važna, usavršavanje učitelja i nastavnika, udžbenici i drugi obrazovni materijali, izvanučionička nastava, napredovanje i suradnja, osjetljive i kontroverzne teme, obrazovanje budućih učitelja Povijesti u budućnost Povijesti u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest