Pregled bibliografske jedinice broj: 1242287
Multidisciplinarni koncept: Tko smo mi? Koliko se poznajemo?
Multidisciplinarni koncept: Tko smo mi? Koliko se poznajemo? // Dječja duša treba da se sluša / Badurina, Mirela ; Jovanović, Zlatan (ur.).
Sarajevo: BHIDAPA, 2023. str. 25-33
CROSBI ID: 1242287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multidisciplinarni koncept: Tko smo mi? Koliko se
poznajemo?
(Multidisciplinary concept: Who are we? How well do we
know each other?)
Autori
Buljan Flander, Gordana ; Roje Đapić Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Dječja duša treba da se sluša
Urednik/ci
Badurina, Mirela ; Jovanović, Zlatan
Izdavač
BHIDAPA
Grad
Sarajevo
Godina
2023
Raspon stranica
25-33
ISBN
978-9926-8300-4-5
Ključne riječi
multidsiciplinarnost, intersektorska suradnja
(multidisciplinary, intersectoral collaboration)
Sažetak
Svi mi radimo s djecom, mladima i obiteljima, no dolazimo iz određene struke, imamo određeno temeljno znanje i ranije iskustvo. Također imamo neke teorijske i praktične okvire koji nam odgovaraju više od drugih – intuitivno, svjetonazorski ili nekako drugačije. Na svojim radnim mjestima neminovno koristimo sami sebe kao instrument rada, svoje znanje i emocije. Nemoguće je da su u pristupu klijentima oni u potpunosti neopterećeni našim vlastitim slabostima i snagama. Sve to su razlozi zbog kojih radimo u multidisciplinarnim timovima u kojima smo različiti, a opet na neki način slični. Brojna istraživanja djelovanja, ali i stručna praksa svakodnevno svjedoče da ne postoji jedna struka ili institucija koja adekvatno može odgovoriti na potrebe i prava djeteta koje iskazuje teškoće na planu mentalnog zdravlja. Multidisciplinarnost, interdisciplinarnost i intersektorska suradnja nužni su modeli koordiniranog i adekvatnog postupanja u zaštiti djece i mladih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti