Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1241909

Budućnost je sada: definiranje izazova u visokom obrazovanju 21. stoljeća


Kurtović, Biljana; Rotim, Cecilija; Ledinski Fičko, Sanja
Budućnost je sada: definiranje izazova u visokom obrazovanju 21. stoljeća // Zbornik radova 8. Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa „Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu“ / Janković, Slavica ; Kurtović, Biljana ; Gongeta, Sanja (ur.).
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2022. str. 138-145 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1241909 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Budućnost je sada: definiranje izazova u visokom obrazovanju 21. stoljeća
(The future is now: defining challenges in higher education of the 21st century)

Autori
Kurtović, Biljana ; Rotim, Cecilija ; Ledinski Fičko, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 8. Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa „Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu“ / Janković, Slavica ; Kurtović, Biljana ; Gongeta, Sanja - Vukovar : Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2022, 138-145

Skup
8. međunarodni znanstveno-stručni skup "Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu"

Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 21.10.2022. - 22.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
izazovi ; sestrinstvo ; visoko obrazovanje
(challenges ; nursing ; higher education)

Sažetak
Uvod. Tradicionalne obrazovne metode poučavanja i učenja u kojima nastavnik prenosi znanje uglavnom se odnose na nastavu koja uključuje tehničko učenje koje karakterizira učenje napamet, orijentiranost na zadatak i jasno je upravljano pravilima. Transformativno učenje je proces učenja koji aktivno uključuje studente kroz kritičko promišljanje i raspravu. Studente se potiče da preispituju pretpostavke i očekivanja kako bi postigli dublje razumijevanje stečenog znanja. Takvo obrazovanje medicinskih sestara jest i u skladu s globalnom tendencijom 21. stoljeća, a koja zagovara obrazovanje za održivi razvoj. Navedenu činjenicu su podržali i UNESCO i Svjetska zdravstvena organizacija. Cilj rada je razjasniti značenje transformativnog učenja te argumentirati potrebu za novim pristupima praćenju i stjecanju znanja u visokom obrazovanju medicinskih sestara. Razrada. Transformativno učenje treba promatrati kao promjenu kulture učenja u obrazovanju medicinskih sestara. Kako bi se postiglo transformativno učenje u obrazovanju medicinskih sestara, i studenti sestrinstva i nastavnici trebaju biti spremni prihvatiti novi način učenja. Studenti sestrinstva moraju biti spremni uključiti se u samousmjereno i refleksivno učenje, a nastavnici bi trebali biti spremni promijeniti tradicionalne nastavne prakse i strategije u one koje će olakšati transformativnu promjenu. Zdravstveni sustav dvadeset i prvog stoljeća je složen, tehnološki vođen, etički izazovan i neprestano se mijenja. Obrazovanje i odgovornosti medicinskih sestara kontinuirano se razvijaju, a granice prakse se stalno pomiču. Zaključak. Kritičko razmišljanje prema velikoj količini novih znanja te brzo utvrđivanje potrebe za implementacijom novih smjernica zasigurno će postati imperativ u visokom obrazovanju i zdravstvu ovoga stoljeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Biotehnologija u biomedicini (prirodno područje, biomedicina i zdravstvo, biotehničko područje)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Biljana Kurtović (autor)

Avatar Url Cecilija Rotim (autor)

Avatar Url Sanja Ledinski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.vevu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kurtović, Biljana; Rotim, Cecilija; Ledinski Fičko, Sanja
Budućnost je sada: definiranje izazova u visokom obrazovanju 21. stoljeća // Zbornik radova 8. Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa „Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu“ / Janković, Slavica ; Kurtović, Biljana ; Gongeta, Sanja (ur.).
Vukovar: Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, 2022. str. 138-145 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kurtović, B., Rotim, C. & Ledinski Fičko, S. (2022) Budućnost je sada: definiranje izazova u visokom obrazovanju 21. stoljeća. U: Janković, S., Kurtović, B. & Gongeta, S. (ur.)Zbornik radova 8. Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa „Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu“.
@article{article, author = {Kurtovi\'{c}, Biljana and Rotim, Cecilija and Ledinski Fi\v{c}ko, Sanja}, year = {2022}, pages = {138-145}, keywords = {izazovi, sestrinstvo, visoko obrazovanje}, title = {Budu\'{c}nost je sada: definiranje izazova u visokom obrazovanju 21. stolje\'{c}a}, keyword = {izazovi, sestrinstvo, visoko obrazovanje}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Lavoslav Ru\v{z}i\v{c}ka u Vukovaru}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kurtovi\'{c}, Biljana and Rotim, Cecilija and Ledinski Fi\v{c}ko, Sanja}, year = {2022}, pages = {138-145}, keywords = {challenges, nursing, higher education}, title = {The future is now: defining challenges in higher education of the 21st century}, keyword = {challenges, nursing, higher education}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Lavoslav Ru\v{z}i\v{c}ka u Vukovaru}, publisherplace = {Vukovar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font