Pregled bibliografske jedinice broj: 1241098
Učiniti proizvod vidljivim, Artomat, HDLU, seminar
Učiniti proizvod vidljivim, Artomat, HDLU, seminar, 2015. (ostalo).
CROSBI ID: 1241098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiniti proizvod vidljivim, Artomat, HDLU, seminar
(Make the product visible, Artomat, HDLU, seminar)
Autori
Cvitić, Filip
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2015
Ključne riječi
Prodaja, dizajn, tipografija, logotip, vizualna komunikacija
(Sales, design, typography, logo, visual communication)
Sažetak
Pristupnik je kroz tri glavne teme Dizajn u funkciji prodaje, Vizualizacija emocija pomoću pisma i Povećanje vidljivosti izgradnjom logotipa dao uvid kako pomoću dizajna s naglaskom na emocije pretvoriti svoje ideje u proizvode čija će komunikacija biti prepoznata i jasna ciljanoj skupini. Pristupnik je dao primjer vlastitih porizvoda (proizvoda Dobro čokolada čiji je vizualni identitet inspiriran kulturnom baštinom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Dizajn, Interdisciplinarno umjetničko polje