Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1241098

Učiniti proizvod vidljivim, Artomat, HDLU, seminar


Cvitić, Filip
Učiniti proizvod vidljivim, Artomat, HDLU, seminar, 2015. (ostalo).


CROSBI ID: 1241098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učiniti proizvod vidljivim, Artomat, HDLU, seminar
(Make the product visible, Artomat, HDLU, seminar)

Autori
Cvitić, Filip

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2015

Ključne riječi
Prodaja, dizajn, tipografija, logotip, vizualna komunikacija
(Sales, design, typography, logo, visual communication)

Sažetak
Pristupnik je kroz tri glavne teme Dizajn u funkciji prodaje, Vizualizacija emocija pomoću pisma i Povećanje vidljivosti izgradnjom logotipa dao uvid kako pomoću dizajna s naglaskom na emocije pretvoriti svoje ideje u proizvode čija će komunikacija biti prepoznata i jasna ciljanoj skupini. Pristupnik je dao primjer vlastitih porizvoda (proizvoda Dobro čokolada čiji je vizualni identitet inspiriran kulturnom baštinom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Dizajn, Interdisciplinarno umjetničko polje



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Filip Cvitić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cvitić, Filip
Učiniti proizvod vidljivim, Artomat, HDLU, seminar, 2015. (ostalo).
Cvitić, F. (2015) Učiniti proizvod vidljivim, Artomat, HDLU, seminar.. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Cviti\'{c}, Filip}, year = {2015}, keywords = {Prodaja, dizajn, tipografija, logotip, vizualna komunikacija}, title = {U\v{c}initi proizvod vidljivim, Artomat, HDLU, seminar}, keyword = {Prodaja, dizajn, tipografija, logotip, vizualna komunikacija} }
@unknown{unknown, author = {Cviti\'{c}, Filip}, year = {2015}, keywords = {Sales, design, typography, logo, visual communication}, title = {Make the product visible, Artomat, HDLU, seminar}, keyword = {Sales, design, typography, logo, visual communication} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font