Pregled bibliografske jedinice broj: 1241081
POSLOVNA ETIKA U RESTORANU
POSLOVNA ETIKA U RESTORANU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1241081 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POSLOVNA ETIKA U RESTORANU
(BUSINESS ETHICS IN A RESTAURANT)
Autori
Tomislav Ivanković
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
13.01
Godina
2022
Stranica
34
Mentor
Dr.sc. Damir Pavlović
Ključne riječi
etika, poslovna etika, ugostiteljstvo, restoraterstvo, restoran, moral, pravila
(ethics, business ethics, catering, restaurateurs, restaurant, morality, rules)
Sažetak
Tema ovoga završnog rada jest „Poslovna etika u restoranu“. Svijet bi bio potpuno drugačiji da ne postoje pravila. Svi ljudi bi bez unaprijed određenih i postavljenih pravila bili vrlo pogubljeni u normalnom funkcioniranju života. Kao što u životu postoji opća etika i moral tako i u poslovnom svijetu postoji određena špranca po kojoj određeni poslovni procesi i događaji trebaju ići i odvijati se. Važnu ulogu za dobru provedbu poslovnih procesa, dogovora, suradnji i sl. ima poslovna etika. Poslovna etika je samo mali segment etike kojom se koriste ljudi prilikom rada u poslovnom okruženju. Za dobro poslovanje bilo koje poslovne organizacije ili u ovome slučaju restorana poslovna je etika neizostavan dio uspješno složene slagalice. Ovajrad predstavlja tematiku o etici općenito i njenom razvoju kroz povijest, ali ulazi u samu srž poslovne etike i njenih načela. Primjena poslovne etike u restoranu jeneizostavna te je tematika rada usredotočena na poslovnu etiku u ugostiteljstvu točnije urestoraterstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski