Pregled bibliografske jedinice broj: 1240768
Doživljavanje akademske dosade kod učenika u osnovnoj školi
Doživljavanje akademske dosade kod učenika u osnovnoj školi // Učiteljsko vijeće Osnovna škola Mijat Stojanović
Babina Greda, Republika Hrvatska, 2022. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1240768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doživljavanje akademske dosade kod učenika u osnovnoj školi
(Experiencing academic boredom in elementary school students)
Autori
Dragoslavić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Učiteljsko vijeće Osnovna škola Mijat Stojanović
Mjesto i datum
Babina Greda, Republika Hrvatska, 20.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
akademska dosada, učenici, škola
(academic boredom, students, school)
Sažetak
Dosada je jedna od najčešće doživljenih emocija među učenicima u školi, ali se o njoj vrlo rijetko govori i istražuje. U radu se objašnjava akademska dosada kao iznimno važan koncept koji utječe na motivaciju, ishode učenja te različita ponašanja učenika. Posebno su izdvojena obilježja, znakovi prepoznavanja te mogući uzroci pojave akademske dosade, odnosno analiziraju se vanjski ili situacijski uzroci te dispozicijske osobine učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski