Pregled bibliografske jedinice broj: 1239233
Značaj destinacijskih menadžment kompanija za turizam grada Zagreba
Značaj destinacijskih menadžment kompanija za turizam grada Zagreba, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1239233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj destinacijskih menadžment kompanija za
turizam grada Zagreba
(The importance of destination management companies
for the tourism of the city of Zagreb)
Autori
Pršir Mihael
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
07.12
Godina
2022
Stranica
71
Mentor
Šokčević Sandra
Ključne riječi
destinacijske menadžment kompanije, turizam, grad Zagreb
(destination management companies, tourism, city of Zagreb)
Sažetak
Destinacijske menadžment kompanije imaju ključnu ulogu u kreiranju budućih ciljeva u turističkoj destinaciji. Važno je spomenuti kako je ključno postaviti cilj poslovanja turističkih agencija u određenoj destinacije, jer su upravo oni glavni pokretači i promotori određene regije.Svaka destinacija treba imati viziju gdje destinacija treba ići i na kojim segmentima treba unaprijediti i kreirati određenu turističku ponudu radi lakšeg i boljeg kreiranja paket aranžmana.Grad Zagreb svake godine bilježi stalan rast u svim aspektima turističke destinacije. Kada se sagledaju svi parametri dolazaka i noćenja, otvorenih hotela i ugostiteljskih objekata, sa sigurnošću se može reći kako je grad Zagreb u zelenom porastu. Destinacijske menadžment kompanije trebaju nastojati kreirati bolje ciljeve koji su vezani za male i srednje poduzetnike, kako bi im se pomoglo u realizaciji određenih inovativnih planova koji bi stvarali neku novu dodanu vrijednost za posjetitelje. Veliki pritisak i teret je na poslodavcima od kojih se očekuje konstantno praćenje trendova koje uključuje praćenje tržišta, društvenih mreža te praćenje konkurencije pogotovo velikih korporacija koje se bave istim ili sličnim poslovanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija