Pregled bibliografske jedinice broj: 123862
Istraživačko - razvojna dimenzija profesionalne kompetencije učitelja
Istraživačko - razvojna dimenzija profesionalne kompetencije učitelja // Dijete i djetinjstvo: teorija i praksa predškolskoga odgoja / Babić, Nada ; Irović, Stanislava (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2003. str. 214-227 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 123862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživačko - razvojna dimenzija profesionalne kompetencije učitelja
(The Research-developmental Dimension of Teachers Professional Competencies)
Autori
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Dijete i djetinjstvo: teorija i praksa predškolskoga odgoja
/ Babić, Nada ; Irović, Stanislava - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2003, 214-227
Skup
Dijete i djetinjstvo: teorija i praksa predškolskoga odgoja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.10.2002. - 11.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Istraživačko-razvojna dimenzija; Profesionalne kompetencije učitelja; Profesionalizacija obrazovanja; Europa znanja; Kurikulum
(Research-developmental Dimension; Teachers Professional Competencies; Professionalization of education; Europe of knowledge; Curriculum)
Sažetak
U radu je riječ o suštinskim kvalitativnim pomacima kojima je zajednički nazivnik zalaganje za postizanjem značajno više kvalitativne razine efekata visokoškolskog obrazovanja.Uz mnoga temeljna pitanja posebno se razmatraju pitanja izrade nove kvalifikacijske profesionalne strukture stručnjaka koji djeluju u bazičnom dijelu sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski