Pregled bibliografske jedinice broj: 1238221
Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str.
Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str. // Etnološka tribina : godišnjak Hrvatskog etnološkog društva, 52 (2022), 45; 268-270 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1238221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine
Marketing. The Challenge of Digital Technologies
to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str.
(Review od the book by Mojca Ramšak, Social Impact
of Wine Marketing. The Challenge of Digital
Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022.,
120 str. Etnološka tribina 45/52)
Autori
Belaj, Melanija
Izvornik
Etnološka tribina : godišnjak Hrvatskog etnološkog društva (0351-1944) 52
(2022), 45;
268-270
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
prikaz knjige
(review of the book)
Sažetak
Prikaz knjige Mojca Ramšak, Social Impact of Wine Marketing. The Challenge of Digital Technologies to Regulation, Springer, Cham, 2022., 120 str.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb
Profili:
Melanija Belaj
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus