Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1237900

Ponašanje potrošača u turizmu tijekom pandemije COVID-19: nove navike


Martić Kuran, Linda; Alfirević, Ana Marija; Grljušić, Marija Dora
Ponašanje potrošača u turizmu tijekom pandemije COVID-19: nove navike // PAR International Leadership Conference : PILC 2022 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2022. str. 96-111 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1237900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača u turizmu tijekom pandemije COVID-19: nove navike
(Consumer behavior in tourism during the COVID-19 pandemic: new habits)

Autori
Martić Kuran, Linda ; Alfirević, Ana Marija ; Grljušić, Marija Dora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
PAR International Leadership Conference : PILC 2022 / Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2022, 96-111

ISBN
978-953-59508-9-9

Skup
11. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 11th PAR International Leadership Conference (PILC 2022)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 01.04.2022. - 02.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
turizam ; COVID-19 ; marketinške strategije ; oporavak
(tourism ; COVID-19 ; marketing strategies ; recovery)

Sažetak
Turizam je, globalno gledajući, pokretač gospodarskog rasta i razvoja, ali i jedan od sektora koji je bio najviše pogođen, odnosno na koji je pandemija Covid-19 imali veliki negativni utjecaj. Dugoročni utjecaj ove krizne situacije je nejasan, ali otvara nove mogućnosti, posebno razmatrajući nove navike koje su stvorene u razdoblju prilagodbe na „novo normalno“. Cilj rada je, tako bio, identificirati nove navike u putovanjima turista, proizašle iz pandemije COVID- 19. Empirijskim istraživanjem obuhvaćen je reprezentativan uzorak od 110 ispitanika iz Republike Hrvatske u razdoblju od travnja 2021. do svibnja 2021. godine. Hipoteze su provjerene Kruskal- Wallisovim testom. Rezultati istraživanja ukazuju da su blizina i dostupnost destinacije, higijenski standardi destinacije, manja posjećenost destinacije (manji percipirani rizik) od važnosti za ispitanike dok se procijepljenost destinacije smatra irelevantnim. Rezultati pomažu dionicima u turizmu kako bi bolje razumjeli „novo“ ponašanje potrošača u turizmu. Rezultati rada mogu koristiti turističkoj i ugostiteljskoj industriji, putničkoj industriji i drugim relevantnim organizacijama u turizmu jer nudi novija ažuriranja i bitne informacije o namjerama putnika da putuju u razdoblju koronavirusa.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Marko Marulić", Knin


Citiraj ovu publikaciju:

Martić Kuran, Linda; Alfirević, Ana Marija; Grljušić, Marija Dora
Ponašanje potrošača u turizmu tijekom pandemije COVID-19: nove navike // PAR International Leadership Conference : PILC 2022 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2022. str. 96-111 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Martić Kuran, L., Alfirević, A. & Grljušić, M. (2022) Ponašanje potrošača u turizmu tijekom pandemije COVID-19: nove navike. U: Nikolić, G. (ur.)PAR International Leadership Conference : PILC 2022.
@article{article, author = {Marti\'{c} Kuran, Linda and Alfirevi\'{c}, Ana Marija and Grlju\v{s}i\'{c}, Marija Dora}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2022}, pages = {96-111}, keywords = {turizam, COVID-19, marketin\v{s}ke strategije, oporavak}, isbn = {978-953-59508-9-9}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a u turizmu tijekom pandemije COVID-19: nove navike}, keyword = {turizam, COVID-19, marketin\v{s}ke strategije, oporavak}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Marti\'{c} Kuran, Linda and Alfirevi\'{c}, Ana Marija and Grlju\v{s}i\'{c}, Marija Dora}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2022}, pages = {96-111}, keywords = {tourism, COVID-19, marketing strategies, recovery}, isbn = {978-953-59508-9-9}, title = {Consumer behavior in tourism during the COVID-19 pandemic: new habits}, keyword = {tourism, COVID-19, marketing strategies, recovery}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font