Pregled bibliografske jedinice broj: 1237900
Ponašanje potrošača u turizmu tijekom pandemije COVID-19: nove navike
Ponašanje potrošača u turizmu tijekom pandemije COVID-19: nove navike // PAR International Leadership Conference : PILC 2022 / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2022. str. 96-111 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1237900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje potrošača u turizmu tijekom pandemije COVID-19: nove navike
(Consumer behavior in tourism during the COVID-19 pandemic: new habits)
Autori
Martić Kuran, Linda ; Alfirević, Ana Marija ; Grljušić, Marija Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
PAR International Leadership Conference : PILC 2022
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2022, 96-111
ISBN
978-953-59508-9-9
Skup
11. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 11th PAR International Leadership Conference (PILC 2022)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 01.04.2022. - 02.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turizam ; COVID-19 ; marketinške strategije ; oporavak
(tourism ; COVID-19 ; marketing strategies ; recovery)
Sažetak
Turizam je, globalno gledajući, pokretač gospodarskog rasta i razvoja, ali i jedan od sektora koji je bio najviše pogođen, odnosno na koji je pandemija Covid-19 imali veliki negativni utjecaj. Dugoročni utjecaj ove krizne situacije je nejasan, ali otvara nove mogućnosti, posebno razmatrajući nove navike koje su stvorene u razdoblju prilagodbe na „novo normalno“. Cilj rada je, tako bio, identificirati nove navike u putovanjima turista, proizašle iz pandemije COVID- 19. Empirijskim istraživanjem obuhvaćen je reprezentativan uzorak od 110 ispitanika iz Republike Hrvatske u razdoblju od travnja 2021. do svibnja 2021. godine. Hipoteze su provjerene Kruskal- Wallisovim testom. Rezultati istraživanja ukazuju da su blizina i dostupnost destinacije, higijenski standardi destinacije, manja posjećenost destinacije (manji percipirani rizik) od važnosti za ispitanike dok se procijepljenost destinacije smatra irelevantnim. Rezultati pomažu dionicima u turizmu kako bi bolje razumjeli „novo“ ponašanje potrošača u turizmu. Rezultati rada mogu koristiti turističkoj i ugostiteljskoj industriji, putničkoj industriji i drugim relevantnim organizacijama u turizmu jer nudi novija ažuriranja i bitne informacije o namjerama putnika da putuju u razdoblju koronavirusa.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Marko Marulić", Knin