Pregled bibliografske jedinice broj: 1234826
Osjetilno brandiranje Etno-parka Etnoland Dalmati Pakovo selo
Osjetilno brandiranje Etno-parka Etnoland Dalmati Pakovo selo // Zbornik radova, Conference Proceedings
Mali Lošinj, 2010. str. 557-564 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1234826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osjetilno brandiranje Etno-parka Etnoland Dalmati Pakovo selo
(Sensory Branding of Ethno-Park Etnoland Dalmati Pakovo Selo)
Autori
Zilic, Ivana ; Gardijan, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik radova, Conference Proceedings
/ - Mali Lošinj, 2010, 557-564
ISBN
978-953-6387-08-3
Skup
Zbornik radova, Conference Proceedings
Mjesto i datum
Mali Losinj, Hrvatska, 2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Brand, etno-park, osjetilni branding, emocionalni dozivljaj
(Brand, ethno-park, sense branding, emotional experience)
Sažetak
Cilj ovoga rada je brandiranje - stvaranje jakog emocionalnog dozivljaja - emocionalne veze s gostima. Jedan od prvih novoizgradenih etnoparkova u Hrvatskoj je Etnoland Dalmati u Pakovu Selu. Temeljna ideja je posjetiteljima, gostima parka ponuditi jedinstveni dozivljaj tradicijskog nacina zivota u selima Dalmatinske Zagore.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija