Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1234798

Zašto brendirati svoju destinaciju?


Zilic, Ivana; Gardijan, Petar;
Zašto brendirati svoju destinaciju? // Projects and Project Management, Conference Proceedings, Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti “Baltazar Adam Krčelić, Zaprešić
Zapresic, Croatia, 2011. str. 605-615 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1234798 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto brendirati svoju destinaciju?
(Why it is necessary to brand destination?)

Autori
Zilic, Ivana ; Gardijan, Petar ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Projects and Project Management, Conference Proceedings, Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti “Baltazar Adam Krčelić, Zaprešić / - , 2011, 605-615

ISBN
978-953-7670-20-7

Skup
Projects and Project Management, Conference Proceedings, Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti “Baltazar Adam Krčelić, Zaprešić

Mjesto i datum
Zapresic, Croatia, 2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Destinacijsko brendiranje, kreiranje destinacijskog brenda, destinacijska vrijednost brenda
(Destination branding, creating a destination brand, destination brand value)

Sažetak
The paper deals with these questions: 1. why were brands created? 2. What do destination brands communicate? 3. Why are destination brands important to guests and hosts? 4. How to brand - create and establish the reputation of a destination? 5. How to measure the value of a destination brand?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Žilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zilic, Ivana; Gardijan, Petar;
Zašto brendirati svoju destinaciju? // Projects and Project Management, Conference Proceedings, Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti “Baltazar Adam Krčelić, Zaprešić
Zapresic, Croatia, 2011. str. 605-615 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Zilic, I., Gardijan, P. & (2011) Zašto brendirati svoju destinaciju?. U: Projects and Project Management, Conference Proceedings, Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti “Baltazar Adam Krčelić, Zaprešić.
@article{article, author = {Zilic, Ivana and Gardijan, Petar}, year = {2011}, pages = {605-615}, keywords = {Destinacijsko brendiranje, kreiranje destinacijskog brenda, destinacijska vrijednost brenda}, isbn = {978-953-7670-20-7}, title = {Za\v{s}to brendirati svoju destinaciju?}, keyword = {Destinacijsko brendiranje, kreiranje destinacijskog brenda, destinacijska vrijednost brenda}, publisherplace = {Zapresic, Croatia} }
@article{article, author = {Zilic, Ivana and Gardijan, Petar}, year = {2011}, pages = {605-615}, keywords = {Destination branding, creating a destination brand, destination brand value}, isbn = {978-953-7670-20-7}, title = {Why it is necessary to brand destination?}, keyword = {Destination branding, creating a destination brand, destination brand value}, publisherplace = {Zapresic, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font