Pregled bibliografske jedinice broj: 1234798
Zašto brendirati svoju destinaciju?
Zašto brendirati svoju destinaciju? // Projects and Project Management, Conference Proceedings, Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti “Baltazar Adam Krčelić, Zaprešić
Zapresic, Croatia, 2011. str. 605-615 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1234798 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto brendirati svoju destinaciju?
(Why it is necessary to brand destination?)
Autori
Zilic, Ivana ; Gardijan, Petar ;
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Projects and Project Management, Conference Proceedings, Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti “Baltazar Adam Krčelić, Zaprešić
/ - , 2011, 605-615
ISBN
978-953-7670-20-7
Skup
Projects and Project Management, Conference Proceedings, Visoka škola za poslovanje i upravljanje, s pravom javnosti “Baltazar Adam Krčelić, Zaprešić
Mjesto i datum
Zapresic, Croatia, 2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Destinacijsko brendiranje, kreiranje destinacijskog brenda, destinacijska vrijednost brenda
(Destination branding, creating a destination brand, destination brand value)
Sažetak
The paper deals with these questions: 1. why were brands created? 2. What do destination brands communicate? 3. Why are destination brands important to guests and hosts? 4. How to brand - create and establish the reputation of a destination? 5. How to measure the value of a destination brand?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija