Pregled bibliografske jedinice broj: 1234530
Inovacije, upravljanje uslugama i poslovna izvrsnost u organizacijama
Inovacije, upravljanje uslugama i poslovna izvrsnost u organizacijama. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2015 (ostalo)
CROSBI ID: 1234530 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovacije, upravljanje uslugama i poslovna izvrsnost u organizacijama
(Innovations, service management, and business excellence in organizations)
Autori
Ivana Zilic
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, znanstvena
Izdavač
Veleučilište u Šibeniku
Grad
Šibenik
Godina
2015
Stranica
210
ISBN
978-953-7566-19-7
Ključne riječi
Inovacije, menadzment, usluge, poslovna izvrsnost, organizacija
(Innovations, management, service, business excellence, organization)
Sažetak
Ovaj udžbenik je pisan za studente Veleučilišta u Šibeniku. Udžbenik pokriva dva predmeta Management usluga i Inovacije i tehnološke strategije u kojima se izlaže nastavno gradivo određeno Studijskim programom i utvrđeno Izvedbenim planom Veleučilišta u Šibeniku. Management usluga se izvodi na trećoj godini dodiplomskog stručnog studija, smjera Turistički menadžment i Inovacije i tehnološke strategije na prvoj i drugoj godini Specijalističkog diplomskog stručnog studija, smjera Menadžment. Udžbenik je zamišljen da jednostavnim riječima i opisima potakne studente na kritičko razmišljanje, studiranje i proučavanje pojedinih poglavlja i pojmova u području menadžmenta, inovacija, poduzetništva i strateškog upravljanja. Pojedini pojmovi, termini i primjeri su istaknuti kosim slovima kako bi se ukazalo na njihovu značajnost. Svoju zahvalnost, osim autorima knjiga i članaka koje sam koristila, dugujem recenzentici prof. dr. sc. Tei Golja, koja mi je svojim korisnim sugestijama i komentarima ukazala na vrijednost koncepcije i načina izrade udžbenika.
Izvorni jezik
Hrvatski