Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1234530

Inovacije, upravljanje uslugama i poslovna izvrsnost u organizacijama


Ivana Zilic
Inovacije, upravljanje uslugama i poslovna izvrsnost u organizacijama. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2015 (ostalo)


CROSBI ID: 1234530 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovacije, upravljanje uslugama i poslovna izvrsnost u organizacijama
(Innovations, service management, and business excellence in organizations)

Autori
Ivana Zilic

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, znanstvena

Izdavač
Veleučilište u Šibeniku

Grad
Šibenik

Godina
2015

Stranica
210

ISBN
978-953-7566-19-7

Ključne riječi
Inovacije, menadzment, usluge, poslovna izvrsnost, organizacija
(Innovations, management, service, business excellence, organization)

Sažetak
Ovaj udžbenik je pisan za studente Veleučilišta u Šibeniku. Udžbenik pokriva dva predmeta Management usluga i Inovacije i tehnološke strategije u kojima se izlaže nastavno gradivo određeno Studijskim programom i utvrđeno Izvedbenim planom Veleučilišta u Šibeniku. Management usluga se izvodi na trećoj godini dodiplomskog stručnog studija, smjera Turistički menadžment i Inovacije i tehnološke strategije na prvoj i drugoj godini Specijalističkog diplomskog stručnog studija, smjera Menadžment. Udžbenik je zamišljen da jednostavnim riječima i opisima potakne studente na kritičko razmišljanje, studiranje i proučavanje pojedinih poglavlja i pojmova u području menadžmenta, inovacija, poduzetništva i strateškog upravljanja. Pojedini pojmovi, termini i primjeri su istaknuti kosim slovima kako bi se ukazalo na njihovu značajnost. Svoju zahvalnost, osim autorima knjiga i članaka koje sam koristila, dugujem recenzentici prof. dr. sc. Tei Golja, koja mi je svojim korisnim sugestijama i komentarima ukazala na vrijednost koncepcije i načina izrade udžbenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivana Žilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivana Zilic
Inovacije, upravljanje uslugama i poslovna izvrsnost u organizacijama. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2015 (ostalo)
Ivana Zilic (2015) Inovacije, upravljanje uslugama i poslovna izvrsnost u organizacijama. Šibenik, Veleučilište u Šibeniku.
@book{book, year = {2015}, pages = {210}, keywords = {Inovacije, menadzment, usluge, poslovna izvrsnost, organizacija}, isbn = {978-953-7566-19-7}, title = {Inovacije, upravljanje uslugama i poslovna izvrsnost u organizacijama}, keyword = {Inovacije, menadzment, usluge, poslovna izvrsnost, organizacija}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik} }
@book{book, year = {2015}, pages = {210}, keywords = {Innovations, management, service, business excellence, organization}, isbn = {978-953-7566-19-7}, title = {Innovations, service management, and business excellence in organizations}, keyword = {Innovations, management, service, business excellence, organization}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font