Pregled bibliografske jedinice broj: 123411
Strategija cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za okoliš – ; korak bliže djetetu
Strategija cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za okoliš – ; korak bliže djetetu // Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu / Lepičnik Vodopivec, Jurka ; Uzelac, Vinka ; Arko Tomaić, Vlatka ; Vičić, Ksenija (ur.).
Rijeka: Grad Rijeka, 2002. str. 53-63 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 123411 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za okoliš – ; korak bliže djetetu
(Strategy of Lifelong Learning in the Field of Environmental Education - Step Closer to Child)
Autori
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu
/ Lepičnik Vodopivec, Jurka ; Uzelac, Vinka ; Arko Tomaić, Vlatka ; Vičić, Ksenija - Rijeka : Grad Rijeka, 2002, 53-63
Skup
Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 24.10.2002. - 25.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
(okoliš; održivi razvoj; cjeloživotno učenje; ekološki odgoj i obrazovanje; odgoj i obrazovanje za okoliš; dijete; odgajatelji; predškolski djelatnici)
((environment; sustainable development; lifelong learning; ecological education; environmental education; child; pre-school teacher; pre-school educators))
Sažetak
U radu se polazi od toga da je cjeloživotno učenje za okoliš proces koji nije ostvariv samo u jednom životnom razdoblju, na jednom mjestu niti se ostvaruje ekskluzivno unutar pojedinog područja učenja. Proces se mora odvijati u školskim i neškolskim oblicima odgoja i obrazovanja, putem svih odgojno-obrazovnih područja, tijekom čitava života. Rečeno se ostvaruje u vidu općih preporuka, posebice onih koje se odnose na nova temeljna znanja i vještine, inovacije u učenju i podučavanju, vrijednosti obrazovanja, promišljanje uloge vodstva i savjetovanja u obrazovanju, umrežavanja obrazovanja, približavanje obrazovanja mjesto stanovanja, korištenje interneta i sl. Pojedine se faze i područja ekološka obrazovanja/učenja moraju ponovno osmisliti kako bi – ; predškolski djelatnici, među kojima i predškolski djelatnici, mogli u najvećoj mjeri pridonijeti održivom razvoju. Ključ održivoga razvoja – ; cjeloživotno učenje za okoliš – ; prijeko je potrebno za bolje svladavanje promijenjenih uvjeta ljudske egzistencije (Delores, J. 1998:110).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija