Pregled bibliografske jedinice broj: 1233710
Uloga crowdfunding kampanja u filmskoj produkciji
Uloga crowdfunding kampanja u filmskoj produkciji // Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih studija u području Medija i komunikacije održane u Koprivnici 27. i 28. rujna 2019. / Rosanda Žigo, Iva ; Luić, Ljerka ; Bagarić Željka (ur.).
Koprivnica : Varaždin: Sveučilište Sjever, 2020. str. 50-66 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1233710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga crowdfunding kampanja u filmskoj produkciji
(The role of crowdfunding campaigns in film
production)
Autori
Franov, Morana ; Novak, Stela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih studija u području Medija i komunikacije održane u Koprivnici 27. i 28. rujna 2019.
/ Rosanda Žigo, Iva ; Luić, Ljerka ; Bagarić Željka - Koprivnica : Varaždin : Sveučilište Sjever, 2020, 50-66
Skup
Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih sveučiličnih doktorskih studija iz područja medija i komunikacije
Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 27.09.2019. - 28.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
crowdfunding, film, financiranje, produkcija, promocija
(crowdfunding, film, finance, production, promotion)
Sažetak
Cilj rada je analiza prednosti i nedostataka crowdfunding kampanja (odnosno skupnog financiranja) u produkciji filmskih projekata. Crowdfunding platforme omogućuju uključivanje pojedinaca ili poduzeća u financiranje raznih projekata dok istodobno funkcioniraju i kao promocijska platforma za projekt te kao generator promotivnog sadržaja za digitalne medije iz čega proizlazi višestruka uloga takvih kampanja. Financiranje, aktivno uključivanje pojedinaca i društva te promocija projekta posebno dolaze do izražaja kao važne stavke u razvoju i produkciji filmskih projekata. Uz obradu sekundarnih podataka, prilikom istraživanja korištene su kvantitativne metode za istraživanje interesa osoba koje se bave filmom za sudjelovanje u takvim kampanjama te kvalitativno istraživanje u obliku intervjua s osobama koje su sudjelovale u crowdfunding kampanjama. S obzirom na to da crowdfunding kampanje postaju sve rašireniji oblik financiranja raznih projekata, analiza prednosti i nedostataka takvih kampanja za filmove omogućava definiranje financijskih i promotivnih potencijala za filmsku produkciju manjih tržišta kao što je Republika Hrvatska.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti