Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1233710

Uloga crowdfunding kampanja u filmskoj produkciji


Franov, Morana; Novak, Stela
Uloga crowdfunding kampanja u filmskoj produkciji // Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih studija u području Medija i komunikacije održane u Koprivnici 27. i 28. rujna 2019. / Rosanda Žigo, Iva ; Luić, Ljerka ; Bagarić Željka (ur.).
Koprivnica : Varaždin: Sveučilište Sjever, 2020. str. 50-66 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1233710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga crowdfunding kampanja u filmskoj produkciji
(The role of crowdfunding campaigns in film production)

Autori
Franov, Morana ; Novak, Stela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih studija u području Medija i komunikacije održane u Koprivnici 27. i 28. rujna 2019. / Rosanda Žigo, Iva ; Luić, Ljerka ; Bagarić Željka - Koprivnica : Varaždin : Sveučilište Sjever, 2020, 50-66

Skup
Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih sveučiličnih doktorskih studija iz područja medija i komunikacije

Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 27.09.2019. - 28.09.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
crowdfunding, film, financiranje, produkcija, promocija
(crowdfunding, film, finance, production, promotion)

Sažetak
Cilj rada je analiza prednosti i nedostataka crowdfunding kampanja (odnosno skupnog financiranja) u produkciji filmskih projekata. Crowdfunding platforme omogućuju uključivanje pojedinaca ili poduzeća u financiranje raznih projekata dok istodobno funkcioniraju i kao promocijska platforma za projekt te kao generator promotivnog sadržaja za digitalne medije iz čega proizlazi višestruka uloga takvih kampanja. Financiranje, aktivno uključivanje pojedinaca i društva te promocija projekta posebno dolaze do izražaja kao važne stavke u razvoju i produkciji filmskih projekata. Uz obradu sekundarnih podataka, prilikom istraživanja korištene su kvantitativne metode za istraživanje interesa osoba koje se bave filmom za sudjelovanje u takvim kampanjama te kvalitativno istraživanje u obliku intervjua s osobama koje su sudjelovale u crowdfunding kampanjama. S obzirom na to da crowdfunding kampanje postaju sve rašireniji oblik financiranja raznih projekata, analiza prednosti i nedostataka takvih kampanja za filmove omogućava definiranje financijskih i promotivnih potencijala za filmsku produkciju manjih tržišta kao što je Republika Hrvatska.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Morana Franov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Franov, Morana; Novak, Stela
Uloga crowdfunding kampanja u filmskoj produkciji // Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih studija u području Medija i komunikacije održane u Koprivnici 27. i 28. rujna 2019. / Rosanda Žigo, Iva ; Luić, Ljerka ; Bagarić Željka (ur.).
Koprivnica : Varaždin: Sveučilište Sjever, 2020. str. 50-66 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Franov, M. & Novak, S. (2020) Uloga crowdfunding kampanja u filmskoj produkciji. U: Rosanda Žigo, I., Luić, L. & Bagarić Željka (ur.)Zbornik radova s Međunarodne doktorske konferencije za doktorande poslijediplomskih sveučilišnih studija u području Medija i komunikacije održane u Koprivnici 27. i 28. rujna 2019..
@article{article, author = {Franov, Morana and Novak, Stela}, year = {2020}, pages = {50-66}, keywords = {crowdfunding, film, financiranje, produkcija, promocija}, title = {Uloga crowdfunding kampanja u filmskoj produkciji}, keyword = {crowdfunding, film, financiranje, produkcija, promocija}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Franov, Morana and Novak, Stela}, year = {2020}, pages = {50-66}, keywords = {crowdfunding, film, finance, production, promotion}, title = {The role of crowdfunding campaigns in film production}, keyword = {crowdfunding, film, finance, production, promotion}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever}, publisherplace = {Koprivnica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font