Pregled bibliografske jedinice broj: 1233313
RADNA BILJEŽNICA KAO PODRŠKA OSTVARIVANJU ODGOJNO- OBRAZOVNIH ISHODA
RADNA BILJEŽNICA KAO PODRŠKA OSTVARIVANJU ODGOJNO- OBRAZOVNIH ISHODA // ZBORNIK SAŽETAKA
Pula, Hrvatska, 2022. str. 125-126 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1233313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RADNA BILJEŽNICA KAO PODRŠKA OSTVARIVANJU ODGOJNO-
OBRAZOVNIH ISHODA
(WORKBOOK AS A SUPPORT FOR ACHIEVING LEARNING
OUTCOMES)
Autori
Begić, Valerija ; Korać, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
ZBORNIK SAŽETAKA
/ - , 2022, 125-126
Skup
14. Hrvatski biološki kongres
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 12-16. 11. 2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenje biologije, konceptualno razumijevanje, aktivno učenje, prirodoznanstvene vještine, kreativno mišljenje
(biology learning, conceptual understanding, active learning, science skills, creative thinking)
Sažetak
Cilj rada je ukazati na prednost korištenja radne bilježnice na nastavi Prirode i Biologije za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda. Analiza je provedena korištenjem bilježaka uz rad s učenicima i refleksije nastavnika te anketnog upitnika provedenog među učenicima osnovne škole koji imaju iskustvo korištenja radne bilježnice kao pomagala za rad na satu. Za analizu su izdvojeni zadaci kojima je moguće potaknuti učenike na samostalno istraživanje i refleksiju, za koje se pokazalo da su usklađeni s nastavnim procesom i vremenskim okvirom nastavnog sata. Rezultati su pokazali da radna bilježnica koncipirana za poticanje aktivnog učenja, koja uključuje različite vrste zadataka, ne samo one za uvježbavanje usvojenih nastavnih sadržaja, već i one koji razvijaju samostalnost, prirodoznanstvene vještine i kreativno mišljenje, značajno utječe na razvoj konceptualnog razumijevanja biologije. Takva radna bilježnica treba sadržavati zadatke za istraživanje, zadatke viših kognitivnih razina i zadatke različitih tipova i težine za usustavljivanje obrađenih nastavnih sadržaja. Kako bi radna bilježnica bila podrška ostvarivanju odgojno-obrazovnih ishoda nužno ju je koristiti kao radni materijal za učenje tijekom poučavanja, a ne kao sredstvo ponavljanja u vidu domaće zadaće.
Izvorni jezik
Hrvatski