Pregled bibliografske jedinice broj: 1233230
(Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 – mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u RH
(Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19 – mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5. do 8. razreda osnovnih škola u RH // Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / International Scientific Conference 12th Days of Primary Schools A Circle from Science to the Classroom Knjižica znanstvenih sažetaka / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Jakupčević, Eva ; Bulić, Mila (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 35-36 doi:10.38003/sv.70.2.11 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1233230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
(Ne)Pjevanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19
– mišljenja i emocionalni doživljaj učenika od 5.
do 8. razreda osnovnih škola u RH
((Non) singing during COVID pandemic - opinions and
emotional experience of 5th-8th grade students of
elementary schools in Croatia)
Autori
Jurkić Sviben, Tamara ; Jambrošić, Nikola Sebastian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija 12. dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / International Scientific Conference 12th Days of Primary Schools A Circle from Science to the Classroom Knjižica znanstvenih sažetaka
/ Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Jakupčević, Eva ; Bulić, Mila - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021, 35-36
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola "Krug od znanosti do učionice" = International Scientific Conference 12th Days of Primary Schools "A circle from science to the classroom"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska; online, 27.05.2021. - 28.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
emocionalni doživljaj, pandemija COVID-19, pjevanje, skupno muziciranje, učenici osnovne škole
(emotional experience, pandemic COVID-19, singing, group music making, elementary school students)
Sažetak
Pjevanje je važan čimbenik u nastavi Glazbene kulture te uz obvezatne sadržaje aktivnost koja se najviše provodi. Brojna istraživanja ukazuju na povezanost bavljenja glazbom i dobrobiti pojedinca te glazbenih aktivnosti i pozitivnih emocija. Također, ukazuje se na poboljšanje psihofizičkoga stanja pojedinca te razvoj glazbenih vještina i izoštravanje umjetničkog senzibiliteta. Pod pretpostavkom da pjevanje i izvođenje glazbe obogaćuje učenikov osjećajni svijet te pruža potencijal za postizanje dobrobiti, ovaj rad na uzorku od 1600 učenika iz različitih dijelova Republike Hrvatske istražuje koliko se učenici od 5. do 8. razreda općenito bave pjevanjem, u kojoj mjeri pjevanje osnažuje njihovo samopouzdanje i zadovoljstvo samim sobom te u kojoj mjeri im obustava pjevačkih aktivnosti za vrijeme COVID pandemije mijenja stavove, mišljenja i osjećaje prema pjevačkim aktivnostima. Predviđamo da će učenici koji su aktivno sudjelovali u pjevačkim aktivnostima osjećati nedostatak i osobno nezadovoljstvo što su im aktivnosti onemogućene, te da će učenici koji su sudjelovali u aktivnostima putem nastave na daljinu također osjećati određeno nezadovoljstvo i nedostatak pjevanja uživo. Doprinos rada ogledat će se u rezultatima istraživanja kojim se ispituje mišljenje i emocionalni doživljaj učenika u Republici Hrvatskoj tijekom glazbene aktivnosti i tijekom njezine obustave. Rad također daje podlogu za daljnje istraživanje primjena različitih pristupa i metoda, repertoara i digitalnih tehnologija za dobrobit učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Kroatologija