Pregled bibliografske jedinice broj: 1232782
Influencer marketing u turizmu
Influencer marketing u turizmu // Suvremena trgovina (Zagreb), 47 (2022), 4; 50-52 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1232782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Influencer marketing u turizmu
(Influencer marketing in tourism)
Autori
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla
Izvornik
Suvremena trgovina (Zagreb) (1330-0180) 47
(2022), 4;
50-52
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
influencer, marketing, turizam
(influencer, marketing, tourism)
Sažetak
Era influencer marketinga (ili utjecajnog marketinga) započinje prvenstveno razvojem društvenih mreža, odnosno evolucijom društvenih mreža u kojoj one postaju kanal komunikacije brendova. Influenceri kreiraju sadržaj koji je u skladu sa željama i potrebama njihove publike. Pratitelji se poistovjećuju s njima i najčešće obraćaju pozornost na ono što influenceri promoviraju te su skloni i sami poželjeti proizvod ili uslugu koju oglašavaju. Stoga je važno prilagoditi sadržaj koji se stvara u online okruženju kako bi se uravnotežila turistička ponuda i potražnja u određenoj turističkoj destinaciji. Općenito, kreativni sadržaj postao je ključan za stvaranje konkurentnosti u turističkoj industriji, a influencer marketing postao je strategija za isporuku informacija potrošaču tj. turista.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek