Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1232782

Influencer marketing u turizmu


Štimac, Helena; Bilandžić, Karla
Influencer marketing u turizmu // Suvremena trgovina (Zagreb), 47 (2022), 4; 50-52 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1232782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Influencer marketing u turizmu
(Influencer marketing in tourism)

Autori
Štimac, Helena ; Bilandžić, Karla

Izvornik
Suvremena trgovina (Zagreb) (1330-0180) 47 (2022), 4; 50-52

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
influencer, marketing, turizam
(influencer, marketing, tourism)

Sažetak
Era influencer marketinga (ili utjecajnog marketinga) započinje prvenstveno razvojem društvenih mreža, odnosno evolucijom društvenih mreža u kojoj one postaju kanal komunikacije brendova. Influenceri kreiraju sadržaj koji je u skladu sa željama i potrebama njihove publike. Pratitelji se poistovjećuju s njima i najčešće obraćaju pozornost na ono što influenceri promoviraju te su skloni i sami poželjeti proizvod ili uslugu koju oglašavaju. Stoga je važno prilagoditi sadržaj koji se stvara u online okruženju kako bi se uravnotežila turistička ponuda i potražnja u određenoj turističkoj destinaciji. Općenito, kreativni sadržaj postao je ključan za stvaranje konkurentnosti u turističkoj industriji, a influencer marketing postao je strategija za isporuku informacija potrošaču tj. turista.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Štimac, Helena; Bilandžić, Karla
Influencer marketing u turizmu // Suvremena trgovina (Zagreb), 47 (2022), 4; 50-52 (domaća recenzija, članak, stručni)
Štimac, H. & Bilandžić, K. (2022) Influencer marketing u turizmu. Suvremena trgovina (Zagreb), 47 (4), 50-52.
@article{article, author = {\v{S}timac, Helena and Biland\v{z}i\'{c}, Karla}, year = {2022}, pages = {50-52}, keywords = {influencer, marketing, turizam}, journal = {Suvremena trgovina (Zagreb)}, volume = {47}, number = {4}, issn = {1330-0180}, title = {Influencer marketing u turizmu}, keyword = {influencer, marketing, turizam} }
@article{article, author = {\v{S}timac, Helena and Biland\v{z}i\'{c}, Karla}, year = {2022}, pages = {50-52}, keywords = {influencer, marketing, tourism}, journal = {Suvremena trgovina (Zagreb)}, volume = {47}, number = {4}, issn = {1330-0180}, title = {Influencer marketing in tourism}, keyword = {influencer, marketing, tourism} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font