Pregled bibliografske jedinice broj: 1231277
Umijeće medicinske nastave – strategija, iskustva i izazovi?
Umijeće medicinske nastave – strategija, iskustva i izazovi? // mef.hr, 36 (2017), 25-28 (domaća recenzija, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 1231277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umijeće medicinske nastave – strategija, iskustva i
izazovi?
(The art of medical teaching - strategy, experiences
and challenges?)
Autori
Vrcić Keglević, Mladenka ; Pavleković, Gordana ; Jakšić, Želimir
Izvornik
Mef.hr (1332-960X) 36
(2017);
25-28
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
medicinska edukacija, Medicinski fakultet u Zagrebu, Zavod za nastavnu ehnologiju, Hrvatsko društvo za medicinsku edukaciju
(medical education ; Medical School University of Zagreb ; Department for educational technology ; Department for Educational Technology)
Sažetak
U radu su pregledno prikazane promjene i izazovi medicinske edukacije u svijetu i kod nas od 70-tih godina prošlog stoljeća. Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu odgovorio je na izazove vrlo rano i već početkom 80-tih osnovao Zavod na nastavnu tehnologiju sa zadaćom da pripremi smjernice za razvoj medicinske edukacije, osigura podršku u primjeni smjernica te preuzme institucionalnu odgovornost u osposobljavanju nastavnika. Zavod je potaknuo osnivanje Hrvatskog društva za medicinsku edukaciju (HDME) za sve profile nastavnika u području biomedicine i zdravstva. HDME je
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb