Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1231277

Umijeće medicinske nastave – strategija, iskustva i izazovi?


Vrcić Keglević, Mladenka; Pavleković, Gordana; Jakšić, Želimir
Umijeće medicinske nastave – strategija, iskustva i izazovi? // mef.hr, 36 (2017), 25-28 (domaća recenzija, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 1231277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Umijeće medicinske nastave – strategija, iskustva i izazovi?
(The art of medical teaching - strategy, experiences and challenges?)

Autori
Vrcić Keglević, Mladenka ; Pavleković, Gordana ; Jakšić, Želimir

Izvornik
Mef.hr (1332-960X) 36 (2017); 25-28

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
medicinska edukacija, Medicinski fakultet u Zagrebu, Zavod za nastavnu ehnologiju, Hrvatsko društvo za medicinsku edukaciju
(medical education ; Medical School University of Zagreb ; Department for educational technology ; Department for Educational Technology)

Sažetak
U radu su pregledno prikazane promjene i izazovi medicinske edukacije u svijetu i kod nas od 70-tih godina prošlog stoljeća. Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu odgovorio je na izazove vrlo rano i već početkom 80-tih osnovao Zavod na nastavnu tehnologiju sa zadaćom da pripremi smjernice za razvoj medicinske edukacije, osigura podršku u primjeni smjernica te preuzme institucionalnu odgovornost u osposobljavanju nastavnika. Zavod je potaknuo osnivanje Hrvatskog društva za medicinsku edukaciju (HDME) za sve profile nastavnika u području biomedicine i zdravstva. HDME je

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vrcić Keglević, Mladenka; Pavleković, Gordana; Jakšić, Želimir
Umijeće medicinske nastave – strategija, iskustva i izazovi? // mef.hr, 36 (2017), 25-28 (domaća recenzija, prikaz, stručni)
Vrcić Keglević, M., Pavleković, G. & Jakšić, Ž. (2017) Umijeće medicinske nastave – strategija, iskustva i izazovi?. mef.hr, 36, 25-28.
@article{article, author = {Vrci\'{c} Keglevi\'{c}, Mladenka and Pavlekovi\'{c}, Gordana and Jak\v{s}i\'{c}, \v{Z}elimir}, year = {2017}, pages = {25-28}, keywords = {medicinska edukacija, Medicinski fakultet u Zagrebu, Zavod za nastavnu ehnologiju, Hrvatsko dru\v{s}tvo za medicinsku edukaciju}, journal = {mef.hr}, volume = {36}, issn = {1332-960X}, title = {Umije\'{c}e medicinske nastave – strategija, iskustva i izazovi?}, keyword = {medicinska edukacija, Medicinski fakultet u Zagrebu, Zavod za nastavnu ehnologiju, Hrvatsko dru\v{s}tvo za medicinsku edukaciju} }
@article{article, author = {Vrci\'{c} Keglevi\'{c}, Mladenka and Pavlekovi\'{c}, Gordana and Jak\v{s}i\'{c}, \v{Z}elimir}, year = {2017}, pages = {25-28}, keywords = {medical education, Medical School University of Zagreb, Department for educational technology, Department for Educational Technology}, journal = {mef.hr}, volume = {36}, issn = {1332-960X}, title = {The art of medical teaching - strategy, experiences and challenges?}, keyword = {medical education, Medical School University of Zagreb, Department for educational technology, Department for Educational Technology} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font