Pregled bibliografske jedinice broj: 1231135
Igrifikacija u mobilnim aplikacijama za učenje japanskog jezika
Igrifikacija u mobilnim aplikacijama za učenje japanskog jezika, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1231135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igrifikacija u mobilnim aplikacijama za učenje
japanskog jezika
(Gamification in mobile applications for learning
Japanese)
Autori
Barić, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
30.06
Godina
2021
Stranica
52
Mentor
Kristina Kocijan
Ključne riječi
igrifikacija ; japanski jezik ; jezične tehnologije ; mobilne aplikacije ; učenje stranog jezika
(gamification ; Japanese language ; language technologies ; mobile applications ; foreign language learning)
Sažetak
Zbog sve većih potreba za olakšanom međusobnom komunikacijom, u porastu je potreba za brzi razvoj jezičnih tehnologija koje omogućuju lakše učenje stranih jezika. Jedan od primjera su mobilne aplikacije koje služe kao praktična dopuna učenju stranog jezika. Mobilne aplikacije daju mogućnost učenja jednog ili više stranih jezika, a one s elementom igrifikacije učenje čine i zabavnim. U ovome radu dan je pregled razvoja tehnologija za učenje jezika te je opisano kako su se one koristile do danas. Objašnjeno je i što je igrifikacija, a trenutačna situacija, s njezinim prednostima i nedostacima, opisana je na primjeru učenja japanskog jezika i mobilnih aplikacija Memrise, Mondly, Write Japanese, Duolingo, FunEasyLearn i Anki. U zaključku je obrazloženo zašto je ovakav tip alata dobar kao dopuna klasičnom učenju i zbog čega je potrebno investirati resurse za njihovo daljnje unaprjeđenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti