Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1231135

Igrifikacija u mobilnim aplikacijama za učenje japanskog jezika


Barić, Mateja
Igrifikacija u mobilnim aplikacijama za učenje japanskog jezika, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 1231135 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igrifikacija u mobilnim aplikacijama za učenje japanskog jezika
(Gamification in mobile applications for learning Japanese)

Autori
Barić, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
30.06

Godina
2021

Stranica
52

Mentor
Kristina Kocijan

Ključne riječi
igrifikacija ; japanski jezik ; jezične tehnologije ; mobilne aplikacije ; učenje stranog jezika
(gamification ; Japanese language ; language technologies ; mobile applications ; foreign language learning)

Sažetak
Zbog sve većih potreba za olakšanom međusobnom komunikacijom, u porastu je potreba za brzi razvoj jezičnih tehnologija koje omogućuju lakše učenje stranih jezika. Jedan od primjera su mobilne aplikacije koje služe kao praktična dopuna učenju stranog jezika. Mobilne aplikacije daju mogućnost učenja jednog ili više stranih jezika, a one s elementom igrifikacije učenje čine i zabavnim. U ovome radu dan je pregled razvoja tehnologija za učenje jezika te je opisano kako su se one koristile do danas. Objašnjeno je i što je igrifikacija, a trenutačna situacija, s njezinim prednostima i nedostacima, opisana je na primjeru učenja japanskog jezika i mobilnih aplikacija Memrise, Mondly, Write Japanese, Duolingo, FunEasyLearn i Anki. U zaključku je obrazloženo zašto je ovakav tip alata dobar kao dopuna klasičnom učenju i zbog čega je potrebno investirati resurse za njihovo daljnje unaprjeđenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Kocijan (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Barić, Mateja
Igrifikacija u mobilnim aplikacijama za učenje japanskog jezika, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb
Barić, M. (2021) 'Igrifikacija u mobilnim aplikacijama za učenje japanskog jezika', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet / Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\'{c}, Mateja}, year = {2021}, pages = {52}, keywords = {igrifikacija, japanski jezik, jezi\v{c}ne tehnologije, mobilne aplikacije, u\v{c}enje stranog jezika}, title = {Igrifikacija u mobilnim aplikacijama za u\v{c}enje japanskog jezika}, keyword = {igrifikacija, japanski jezik, jezi\v{c}ne tehnologije, mobilne aplikacije, u\v{c}enje stranog jezika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\'{c}, Mateja}, year = {2021}, pages = {52}, keywords = {gamification, Japanese language, language technologies, mobile applications, foreign language learning}, title = {Gamification in mobile applications for learning Japanese}, keyword = {gamification, Japanese language, language technologies, mobile applications, foreign language learning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font