Pregled bibliografske jedinice broj: 1231006
Utjecaj društvenih medija na potrošače kroz novi trend virtualne stvarnosti
Utjecaj društvenih medija na potrošače kroz novi trend virtualne stvarnosti // 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Iva Gregurec (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2022. str. 13-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1231006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društvenih medija na potrošače kroz novi
trend virtualne stvarnosti
(Influence of Consumers of Social Media through new
trends of Virtual Reality)
Autori
Rončević, Ante ; Furdi Šafarić, Petra ; Čerepinko, Darijo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)
/ Iva Gregurec - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2022, 13-30
Skup
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društveni mediji ; potrošači ; virtualna stvarnost ; Metaverse
Sažetak
Informacijsko komunikacijske tehnologije dovele su do jednostavnijeg povezivanja potrošača i brendova. Danas su to sofisticirani društveni kanali kojima se poduzeća moraju prilagoditi žele li zadržati svoje korisnike. Upravo su društveni mediji ti koji dobrim dijelom utječu na potrošače i njihovo ponašanje. Može se reći da ljudi u zadnje vrijeme žive u paralelnim svjetovima, u onom realnom i virtualnom, stoga nove tehnologije poput virtualne stvarnosti otvaraju vrata revolucionarnim kanalima marketinga i prodaje. Potrošači sve više provode vrijeme online i samim time je to idealno vrijeme za testiranje novih mogućnosti interneta poput Metaverse-a, virtualnih svjetova koji još uvijek nisu dosegli svoj maksimum, a opisuju se kao vrhunac interneta, zabave, obrazovanja i e- trgovine. Prema tome Metaverse je područje trgovine koja će u budućnosti najviše rasti, posebice privlačeći pozornost velikih brendova koji žele veću digitalnu prisutnost na tržištu. Cilj rada je utvrditi kakav utjecaj imaju društveni mediji na ponašanje potrošača, na koji način se već sada potrošači koriste virtualnom stvarnošću te koliko su potrošači spremni prihvatiti nove oblike trgovine u Metaverse virtualnom svijetu. Rad je podijeljen u dvije cjeline. U teorijskom okviru objašnjeni su pojmovi društvenih medija, virtualne stvarnosti i njihovi utjecaji na potrošače, dok su u drugom dijelu prikazani rezultati provedenog kvantitativnog istraživanja u okviru anketnog upitnika kako bi se utvrdilo koliki je taj utjecaj na potrošače na hrvatskom tržištu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
UNIN--UNIN-DRUŠ-22-1-2 - Transformativni učinci medija (Čerepinko, Darijo, UNIN ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica