Pregled bibliografske jedinice broj: 1230046
Fotorealizam u 3D računalnoj grafici
Fotorealizam u 3D računalnoj grafici, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
CROSBI ID: 1230046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fotorealizam u 3D računalnoj grafici
(Photorealism in #D computer graphics)
Autori
Troha, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet informatike u Puli
Mjesto
Pula
Datum
14.09
Godina
2021
Stranica
42
Mentor
Tomasović, Željka
Ključne riječi
Fotorealizam, svjetlo, modeliranje, materijali, teksture, CGI, ray-tracing, path-tracing, filmska indutrija, video igre, dubina polja, Eevee iscrtavanje, Cycle iscrtavanje, Blender 2.91.
(Photorealism, light, modeling, materials, textures, CGI, ray-tracing, path-tracing, movie industry, video-games, depth of field, Eevee rendering, Cycle rendering, Bledner 2.91.)
Sažetak
Problem ovog rada bilo je jasno predstavljanje što je to zapravo fotorealizam, kako ga postići i gdje se on sve koristi. Kroz četiri načela, modeliranje, svijetlo, teksture ili materijali i završna obrada, opisano je kako ih pravilno treba koristiti da bi rezultati bili što bolji i da scena izgleda što realnije, što je i tema ovog rada. Kroz modeliranje stvoreni su objekti da izgledaju što realnije stvarnim objektima, pomoću svjetla, scena je uljepšana da izgleda kao uživo, nakon dodavanja tekstura scena je već izgledala fotorealistično i nakon završne obrade, poput dodavanje dubine polja, dobiveno je ono što je u radu i predstavljeno, fotorealizam.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti