Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1230046

Fotorealizam u 3D računalnoj grafici


Troha, Tomislav
Fotorealizam u 3D računalnoj grafici, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula


CROSBI ID: 1230046 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Fotorealizam u 3D računalnoj grafici
(Photorealism in #D computer graphics)

Autori
Troha, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet informatike u Puli

Mjesto
Pula

Datum
14.09

Godina
2021

Stranica
42

Mentor
Tomasović, Željka

Ključne riječi
Fotorealizam, svjetlo, modeliranje, materijali, teksture, CGI, ray-tracing, path-tracing, filmska indutrija, video igre, dubina polja, Eevee iscrtavanje, Cycle iscrtavanje, Blender 2.91.
(Photorealism, light, modeling, materials, textures, CGI, ray-tracing, path-tracing, movie industry, video-games, depth of field, Eevee rendering, Cycle rendering, Bledner 2.91.)

Sažetak
Problem ovog rada bilo je jasno predstavljanje što je to zapravo fotorealizam, kako ga postići i gdje se on sve koristi. Kroz četiri načela, modeliranje, svijetlo, teksture ili materijali i završna obrada, opisano je kako ih pravilno treba koristiti da bi rezultati bili što bolji i da scena izgleda što realnije, što je i tema ovog rada. Kroz modeliranje stvoreni su objekti da izgledaju što realnije stvarnim objektima, pomoću svjetla, scena je uljepšana da izgleda kao uživo, nakon dodavanja tekstura scena je već izgledala fotorealistično i nakon završne obrade, poput dodavanje dubine polja, dobiveno je ono što je u radu i predstavljeno, fotorealizam.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Željka Tomasović (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unipu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Troha, Tomislav
Fotorealizam u 3D računalnoj grafici, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
Troha, T. (2021) 'Fotorealizam u 3D računalnoj grafici', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Troha, Tomislav}, year = {2021}, pages = {42}, keywords = {Fotorealizam, svjetlo, modeliranje, materijali, teksture, CGI, ray-tracing, path-tracing, filmska indutrija, video igre, dubina polja, Eevee iscrtavanje, Cycle iscrtavanje, Blender 2.91.}, title = {Fotorealizam u 3D ra\v{c}unalnoj grafici}, keyword = {Fotorealizam, svjetlo, modeliranje, materijali, teksture, CGI, ray-tracing, path-tracing, filmska indutrija, video igre, dubina polja, Eevee iscrtavanje, Cycle iscrtavanje, Blender 2.91.}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Troha, Tomislav}, year = {2021}, pages = {42}, keywords = {Photorealism, light, modeling, materials, textures, CGI, ray-tracing, path-tracing, movie industry, video-games, depth of field, Eevee rendering, Cycle rendering, Bledner 2.91.}, title = {Photorealism in \#D computer graphics}, keyword = {Photorealism, light, modeling, materials, textures, CGI, ray-tracing, path-tracing, movie industry, video-games, depth of field, Eevee rendering, Cycle rendering, Bledner 2.91.}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font