Pregled bibliografske jedinice broj: 1229796
Digitalne knjižnice kao centri STEM revolucije
Digitalne knjižnice kao centri STEM revolucije, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, ZAGREB
CROSBI ID: 1229796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalne knjižnice kao centri STEM revolucije
(Digital libraries as centers of the STEM revolution)
Autori
Vičević, Marlena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
ZAGREB
Datum
08.09
Godina
2021
Stranica
66
Mentor
Mikelić Preradović, Nives
Ključne riječi
IRIM, Knjižnice grada Zagreba, micro:bit, radionice, prostor inovacija, meke vještine
(IRIM, Libraries of the City of Zagreb, micro:bit, workshops, makerspace, soft skills)
Sažetak
Svrha ovog rada jest istražiti kako se Knjižnice grada Zagreba prilagođavaju radu s novom tehnologijom, micro:bitom. Cilj je ukazati na značaj organizacije i provedbe STEM-radionica o korištenju micro:bita i BOSON edukacijskih kompleta dodataka za micro:bit. Također, i na važnost edukacije knjižničara o osvještavanju uporabe inovativnih tehnologija i načina njihove primjene u radu s djecom u prostorima Knjižnica grada Zagreba. Za potrebe rada provedeni su intervjui s voditeljima radionica u okviru kvalitativne studije slučaja. U studiji slučaja sudjelovale su Bibliobusna služba i Knjižnica Silvija Strahimira Kranjčevića. Rezultati istraživanja ukazuju na potencijal provedbe radionica i kontinuiranih inovativnih programa uz korištenje nove tehnologije, koja je ujedno nadopuna micro:bitu. Knjižničari i učenici, aktivno sudjelujući u organizaciji i provedbi edukacija i radionica, usavršavaju rad s novim tehnologijama i usvajaju znanja koja su ključna za buduću implementaciju micro:bita i srodnih tehnologija. Osim opisanih primjera, rad ističe i potrebne kompetencije knjižničara 21. stoljeća, čijim radom, uz potrebne tehnologije, inovativan prostor knjižnice ostvaruje svoj puni potencijal.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti