Pregled bibliografske jedinice broj: 1229791
Analiza sentimenta kroz svrhovite igre u usvajanju inih jezika
Analiza sentimenta kroz svrhovite igre u usvajanju inih jezika, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, ZAGREB
CROSBI ID: 1229791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza sentimenta kroz svrhovite igre u usvajanju
inih jezika
(Sentiment analysis performed by using games with a
purpose in foreign language acquisition)
Autori
Mikac, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
ZAGREB
Datum
08.09
Godina
2021
Stranica
62
Mentor
Mikelić Preradović, Nives
Ključne riječi
svrhovite igre, igrifikacija, gomilizacija, analiza sentimenta, ini jezici
(games with a purpose, gamification, crowdsourcing, sentiment analysis, foreign language)
Sažetak
Svrhovite igre, poznate kao GWAP (engl. games with a purpose), u posljednjem se desetljeću sve češće koriste za rješavanje kompleksnih konceptualnih problema. U ovome radu iskorišten je potencijal takvih igara u kojima sudionici rješavaju zadatak igrajući igru, odnosno uporabom informacijskih tehnologija osmislile su se svrhovite igre za određivanje sentimenta odabranih riječi hrvatskoga jezika. Sudionici procesa gomilizacije (engl. crowdsourcing), prakse prikupljanja dobara i usluga koja doprinosi razvoju i razmjeni znanja, govornici su hrvatskog jezika kao inoga. U analizi sentimenta primijenjena je uobičajena klasifikacija prema polaritetu, točnije sentiment je podijeljen u negativnu i pozitivnu kategoriju. Rezultatom istraživanja prikupljen je međujezični korpus riječi obilježenih sentimentom koji bi mogao olakšati usvajanje hrvatskog kao inog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti