Pregled bibliografske jedinice broj: 1228780
Proceduralno generiranje razina za računalnu igru korištenjem metoda umjetne inteligencije
Proceduralno generiranje razina za računalnu igru korištenjem metoda umjetne inteligencije, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 1228780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proceduralno generiranje razina za računalnu igru
korištenjem metoda umjetne inteligencije
(Procedural Generating of Computer Game Levels
Using Artificial Intelligence Methods)
Autori
Krmpotić, Andrija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
27.09
Godina
2021
Stranica
36
Mentor
Okreša Đurić, Bogdan ; Konecki, Mladen
Ključne riječi
generiranje novih razina ; umjetna inteligencija ; metode proceduralnog generiranja ; supermario ; računalne igre
(generating levels ; artificial intelligence ; procedural generating methods ; supermario ; computer games)
Sažetak
U ovom završnom radu na detaljan se nacin prolazi kroz metode umjetne inteligencije u kreiranju razina te kako su se one razvijale kroz povijest u zadnjem desetljecu, to jest u razdoblju od 2010. do 2020. godine. Dotiče se pitanja: "Što je to razina videoigre Super Mario?". Objašnjava se teorija strojnog ucenja. Objašnjene su metode poput učenja iz videozapisa, generiranje pomoću uzorka dizajna razine, generiranje iz memorije uz pomoć Markovljevog lanca te na kraju generiranje uz pomoć generativnih suprotstavljajućih mreža (eng. General Adversarial Networks - GAN). U praktičnom dijelu rada govori se o implementaciji GAN-a koja je trenirana realnim razinama igre koje su izrađene od strane ljudi te se objašnjava na koji način sam kod radi prilikom kreiranja razine videoigre Super Mario.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin