Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1228780

Proceduralno generiranje razina za računalnu igru korištenjem metoda umjetne inteligencije


Krmpotić, Andrija
Proceduralno generiranje razina za računalnu igru korištenjem metoda umjetne inteligencije, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 1228780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proceduralno generiranje razina za računalnu igru korištenjem metoda umjetne inteligencije
(Procedural Generating of Computer Game Levels Using Artificial Intelligence Methods)

Autori
Krmpotić, Andrija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
27.09

Godina
2021

Stranica
36

Mentor
Okreša Đurić, Bogdan ; Konecki, Mladen

Ključne riječi
generiranje novih razina ; umjetna inteligencija ; metode proceduralnog generiranja ; supermario ; računalne igre
(generating levels ; artificial intelligence ; procedural generating methods ; supermario ; computer games)

Sažetak
U ovom završnom radu na detaljan se nacin prolazi kroz metode umjetne inteligencije u kreiranju razina te kako su se one razvijale kroz povijest u zadnjem desetljecu, to jest u razdoblju od 2010. do 2020. godine. Dotiče se pitanja: "Što je to razina videoigre Super Mario?". Objašnjava se teorija strojnog ucenja. Objašnjene su metode poput učenja iz videozapisa, generiranje pomoću uzorka dizajna razine, generiranje iz memorije uz pomoć Markovljevog lanca te na kraju generiranje uz pomoć generativnih suprotstavljajućih mreža (eng. General Adversarial Networks - GAN). U praktičnom dijelu rada govori se o implementaciji GAN-a koja je trenirana realnim razinama igre koje su izrađene od strane ljudi te se objašnjava na koji način sam kod radi prilikom kreiranja razine videoigre Super Mario.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Mladen Konecki (mentor)

Avatar Url Bogdan Okreša Đurić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Krmpotić, Andrija
Proceduralno generiranje razina za računalnu igru korištenjem metoda umjetne inteligencije, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Krmpotić, A. (2021) 'Proceduralno generiranje razina za računalnu igru korištenjem metoda umjetne inteligencije', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krmpoti\'{c}, Andrija}, year = {2021}, pages = {36}, keywords = {generiranje novih razina, umjetna inteligencija, metode proceduralnog generiranja, supermario, ra\v{c}unalne igre}, title = {Proceduralno generiranje razina za ra\v{c}unalnu igru kori\v{s}tenjem metoda umjetne inteligencije}, keyword = {generiranje novih razina, umjetna inteligencija, metode proceduralnog generiranja, supermario, ra\v{c}unalne igre}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krmpoti\'{c}, Andrija}, year = {2021}, pages = {36}, keywords = {generating levels, artificial intelligence, procedural generating methods, supermario, computer games}, title = {Procedural Generating of Computer Game Levels Using Artificial Intelligence Methods}, keyword = {generating levels, artificial intelligence, procedural generating methods, supermario, computer games}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font