Pregled bibliografske jedinice broj: 1227408
Stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja o provedbi glazbenih aktivnosti u dječjim vrtićima
Stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja o provedbi glazbenih aktivnosti u dječjim vrtićima // Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti // Josip Juraj Strossmayer University, Faculty of Education, 2022. str. 76-77 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1227408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata ranog i predškolskog odgoja i
obrazovanja o provedbi glazbenih aktivnosti u
dječjim vrtićima
(Attitudes of early and preschool education
students towards implementation of musical
activities in kindergartens)
Autori
Svalina, Vesna ; Mucić, Mia ; Šarlija, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
/ Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti // Josip Juraj Strossmayer University, Faculty of Education, 2022, 76-77
ISBN
978-953-8371-09-7
Skup
1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (KOMPAS 2022)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 21.10.2022. - 22.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
budući odgojitelji, dobrobiti glazbe, glazbene aktivnosti, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(benefits of music, early and preschool education, future educators, musical activities)
Sažetak
Glazba ima važnu ulogu u životu čovjeka. Osim ispunjavanja slobodnoga vremena, glazba pozitivno utječe i na razvoj svakoga bića. U literaturi su prikazane brojne dobrobiti i utjecaj glazbe na kognitivni, socijalni, emocionalni i psihomotorni razvoj djeteta. U ovome radu prikazat ćemo važnost glazbe za opći razvoj djeteta, kao i mogućnosti organizacije i provedbe glazbenih aktivnosti u ranom odgoju i obrazovanju. Razlikujemo više vrsta glazbenih aktivnosti, a s djecom predškolske dobi moguće je provoditi sve glazbene aktivnosti, odnosno aktivnosti pjevanja, sviranja, glazbenoga stvaralaštva, glazbene igre i tjeloglazbu. Istraživanjem ćemo utvrditi stavove budućih odgojitelja o primjeni glazbenih aktivnosti u rani i predškolski odgoj i obrazovanje, kako studenti procjenjuju važnost pojedinih glazbenih područja, samoprocjenu sposobnosti budućih odgojitelja za provedbu pojedinih glazbenih aktivnosti i njihovu spremnost na provedbu istih aktivnosti. U istraživanju će sudjelovati studenti preddiplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (druga i treća godina), te studenti diplomskog studija (prva i druga godina) koji studiraju na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku i na Odsjeku društveno- humanističkih znanosti Sveučilišta u Slavonskom Brodu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)