Pregled bibliografske jedinice broj: 1227382
Vizualni identitet obrta za specijalizirane dizajnerske djelatnosti
Vizualni identitet obrta za specijalizirane dizajnerske djelatnosti, 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1227382 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identitet obrta za specijalizirane dizajnerske djelatnosti
(Visual identity for a specialized design studio)
Autori
Vugec, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2022
Stranica
90
Mentor
Kovačević, Dorotea
Ključne riječi
vizualni identitet ; logotip ; tipografija ; boje ; idejno rješenje
(visual identity ; logotype ; typography ; color ; conceptual solution)
Sažetak
Kvalitetno kreiranje vizualnog identiteta za određenu robnu marku iziskuje niz faktora koji utječu na cijeli proces izrade kako bi krajnji produkt zadovoljio kriterije kako klijenta tako i tržišta. Svaki dizajner/ica vizualnog identiteta treba poznavati nekoliko ključnih koraka kako bi se uspješno obradila zadana problematika te kako bi se uspješno dizajnirao vizualni identitet određene robne marke. Koherentnim sustavom uz određenu dosljednost uspješno se ostvaruje pozitivna slika robne marke. Tema diplomskog rada odnosi se na izradu vizualnog identiteta za paušalni obrt Keyframe Vision. Primarna djelatnost obrta za specijalizirane dizajnerske djelatnosti jest izrada 3D modela te animacija istih. Prije stvaranja vizualnih elemenata rad analizira ključne pojmove u procesu kreiranja vizualnog identiteta robne marke koji se odnose na profesionalnu izradu logotipa, odabir boja, tipografije te ostalih gradivnih elemenata koji stvaraju robnu marku s njenim fizičkim i nefizičkim karakteristikama. Nadalje, rad proučava teorijski i znanstveni dio vezan za spoznaje o važnosti vizualnog identiteta, a eksperimentalni dio odnosi se na provođenje intervjua s klijentom na temelju čega se formira Brief, zatim slijedi analiza konkurencije, brainstorming te izrada inspirativne ploče u okviru kolaža slika, ilustracija i tipografije. Na temelju definiranog Briefa prema intervjuu s klijentom te analize konkurencije i smjernica u vidu inspirativne ploče formiraju se hipoteze koje u suštini pomažu pri oblikovanju konačnih koncepata. Prema hipotezama razrađuju se i oblikuju tri idejna rješenja vizualnog identiteta nakon čega slijedi istraživanje pomoću ankete usmjerene na potencijalne korisnike. Nakon izabranog idejnog rješenja koje se na temelju evaluacije istraživanja i na temelju razgovora s klijentom pokazalo najuspješnijim, slijedi profesionalno kreiranje vizualnog identiteta te svih njegovih standarda s naglaskom na vizualnu dosljednost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija