Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1227382

Vizualni identitet obrta za specijalizirane dizajnerske djelatnosti


Vugec, Petra
Vizualni identitet obrta za specijalizirane dizajnerske djelatnosti, 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1227382 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualni identitet obrta za specijalizirane dizajnerske djelatnosti
(Visual identity for a specialized design studio)

Autori
Vugec, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2022

Stranica
90

Mentor
Kovačević, Dorotea

Ključne riječi
vizualni identitet ; logotip ; tipografija ; boje ; idejno rješenje
(visual identity ; logotype ; typography ; color ; conceptual solution)

Sažetak
Kvalitetno kreiranje vizualnog identiteta za određenu robnu marku iziskuje niz faktora koji utječu na cijeli proces izrade kako bi krajnji produkt zadovoljio kriterije kako klijenta tako i tržišta. Svaki dizajner/ica vizualnog identiteta treba poznavati nekoliko ključnih koraka kako bi se uspješno obradila zadana problematika te kako bi se uspješno dizajnirao vizualni identitet određene robne marke. Koherentnim sustavom uz određenu dosljednost uspješno se ostvaruje pozitivna slika robne marke. Tema diplomskog rada odnosi se na izradu vizualnog identiteta za paušalni obrt Keyframe Vision. Primarna djelatnost obrta za specijalizirane dizajnerske djelatnosti jest izrada 3D modela te animacija istih. Prije stvaranja vizualnih elemenata rad analizira ključne pojmove u procesu kreiranja vizualnog identiteta robne marke koji se odnose na profesionalnu izradu logotipa, odabir boja, tipografije te ostalih gradivnih elemenata koji stvaraju robnu marku s njenim fizičkim i nefizičkim karakteristikama. Nadalje, rad proučava teorijski i znanstveni dio vezan za spoznaje o važnosti vizualnog identiteta, a eksperimentalni dio odnosi se na provođenje intervjua s klijentom na temelju čega se formira Brief, zatim slijedi analiza konkurencije, brainstorming te izrada inspirativne ploče u okviru kolaža slika, ilustracija i tipografije. Na temelju definiranog Briefa prema intervjuu s klijentom te analize konkurencije i smjernica u vidu inspirativne ploče formiraju se hipoteze koje u suštini pomažu pri oblikovanju konačnih koncepata. Prema hipotezama razrađuju se i oblikuju tri idejna rješenja vizualnog identiteta nakon čega slijedi istraživanje pomoću ankete usmjerene na potencijalne korisnike. Nakon izabranog idejnog rješenja koje se na temelju evaluacije istraživanja i na temelju razgovora s klijentom pokazalo najuspješnijim, slijedi profesionalno kreiranje vizualnog identiteta te svih njegovih standarda s naglaskom na vizualnu dosljednost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dorotea Kovačević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vugec, Petra
Vizualni identitet obrta za specijalizirane dizajnerske djelatnosti, 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Vugec, P. (2022) 'Vizualni identitet obrta za specijalizirane dizajnerske djelatnosti', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vugec, Petra}, year = {2022}, pages = {90}, keywords = {vizualni identitet, logotip, tipografija, boje, idejno rje\v{s}enje}, title = {Vizualni identitet obrta za specijalizirane dizajnerske djelatnosti}, keyword = {vizualni identitet, logotip, tipografija, boje, idejno rje\v{s}enje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vugec, Petra}, year = {2022}, pages = {90}, keywords = {visual identity, logotype, typography, color, conceptual solution}, title = {Visual identity for a specialized design studio}, keyword = {visual identity, logotype, typography, color, conceptual solution}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font