Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1226897

Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike


Mikulić, Magdalena; Filipov, Mia; Liščić, Dinka
Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike // Matematika i škola, 24 (2022), 116; 3-12 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1226897 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike
(Student-led project: a means to provide differentiated mathematics teaching)

Autori
Mikulić, Magdalena ; Filipov, Mia ; Liščić, Dinka

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 24 (2022), 116; 3-12

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
diferencirana nastava matematike ; učenički projekt ; stručno usavršavanje učitelja
(differentiated mathematics teaching ; student-led project ; teacher professional development)

Sažetak
U akcijskoj fazi projekta "Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području" (SURFPRIMA) (IP-2018-01-8363) istraživači i učitelji osmišljavali su i iskušavali model stručnog usavršavanja učitelja matematike. U toj fazi projekta učitelji su sudjelovali u praktičnim radionicama o kvalitetnoj nastavi matematike, koje su isprva održavane kontaktno, a nakon nastupa pandemije bolesti Covid-19 i online. Istraživači su snimali nastavu svih učitelja uključenih u istraživanje, o kojoj se potom raspravljalo na online zajednicama učenja ostvarenima putem aplikacije Zoom te na forumu sustava Moodle. U tom stručnom usavršavanju sudjelovala je i učiteljica Magdalena Mikulić iz Osnovne škole "Ivan Meštrović" Vrpolje. Magdalena je kao cilj svog stručnog usavršavanja odredila diferencirati nastavu matematike. Stoga je aktivno promišljala o svojem poučavanju i učenju učenika te samostalno i u suradnji s kolegama dolazila do ideja kako inovirati svoju nastavu. U članku će se teorijski pojasniti pojam kvalitetne nastave matematike te diferencijacije poučavanja kao jednog od njezinih elemenata. Potom će se prikazati Magdalenine smjernice za uvođenje diferencijacije u nastavu matematike na temelju učeničkog projekta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mia Filipov (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada mis.element.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mikulić, Magdalena; Filipov, Mia; Liščić, Dinka
Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike // Matematika i škola, 24 (2022), 116; 3-12 (domaća recenzija, članak, stručni)
Mikulić, M., Filipov, M. & Liščić, D. (2022) Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike. Matematika i škola, 24 (116), 3-12.
@article{article, author = {Mikuli\'{c}, Magdalena and Filipov, Mia and Li\v{s}\v{c}i\'{c}, Dinka}, year = {2022}, pages = {3-12}, keywords = {diferencirana nastava matematike, u\v{c}eni\v{c}ki projekt, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {24}, number = {116}, issn = {1332-0327}, title = {U\v{c}eni\v{c}kim projektom do diferencijacije u nastavi matematike}, keyword = {diferencirana nastava matematike, u\v{c}eni\v{c}ki projekt, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje u\v{c}itelja} }
@article{article, author = {Mikuli\'{c}, Magdalena and Filipov, Mia and Li\v{s}\v{c}i\'{c}, Dinka}, year = {2022}, pages = {3-12}, keywords = {differentiated mathematics teaching, student-led project, teacher professional development}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {24}, number = {116}, issn = {1332-0327}, title = {Student-led project: a means to provide differentiated mathematics teaching}, keyword = {differentiated mathematics teaching, student-led project, teacher professional development} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font