Pregled bibliografske jedinice broj: 1226897
Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike
Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike // Matematika i škola, 24 (2022), 116; 3-12 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1226897 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učeničkim projektom do diferencijacije u nastavi
matematike
(Student-led project: a means to provide
differentiated mathematics teaching)
Autori
Mikulić, Magdalena ; Filipov, Mia ; Liščić, Dinka
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 24
(2022), 116;
3-12
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
diferencirana nastava matematike ; učenički projekt ; stručno usavršavanje učitelja
(differentiated mathematics teaching ; student-led project ; teacher professional development)
Sažetak
U akcijskoj fazi projekta "Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području" (SURFPRIMA) (IP-2018-01-8363) istraživači i učitelji osmišljavali su i iskušavali model stručnog usavršavanja učitelja matematike. U toj fazi projekta učitelji su sudjelovali u praktičnim radionicama o kvalitetnoj nastavi matematike, koje su isprva održavane kontaktno, a nakon nastupa pandemije bolesti Covid-19 i online. Istraživači su snimali nastavu svih učitelja uključenih u istraživanje, o kojoj se potom raspravljalo na online zajednicama učenja ostvarenima putem aplikacije Zoom te na forumu sustava Moodle. U tom stručnom usavršavanju sudjelovala je i učiteljica Magdalena Mikulić iz Osnovne škole "Ivan Meštrović" Vrpolje. Magdalena je kao cilj svog stručnog usavršavanja odredila diferencirati nastavu matematike. Stoga je aktivno promišljala o svojem poučavanju i učenju učenika te samostalno i u suradnji s kolegama dolazila do ideja kako inovirati svoju nastavu. U članku će se teorijski pojasniti pojam kvalitetne nastave matematike te diferencijacije poučavanja kao jednog od njezinih elemenata. Potom će se prikazati Magdalenine smjernice za uvođenje diferencijacije u nastavu matematike na temelju učeničkog projekta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Profili:
Mia Filipov
(autor)