Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1226775

Logičko mišljenje u početnoj nastavi matematike


Bušković, Elena
Logičko mišljenje u početnoj nastavi matematike, 2022., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1226775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Logičko mišljenje u početnoj nastavi matematike
(Logical thinking in early mathematics education)

Autori
Bušković, Elena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
04.07

Godina
2022

Stranica
36

Mentor
Perkov, Tin

Ključne riječi
logičko mišljenje ; metodika nastave matematike ; kurikulum ; matematički udžbenici
(logical thinking ; research in mathematics education ; curriculum ; mathematics textbooks)

Sažetak
Kurikulum za nastavni predmet Matematike donesen 2019. godine temeljni je dokument za izvođenje nastave Matematike u osnovnim i srednjim školama. Za razvijanje matematičkih kompetencija bitne su domene i matematički procesi koji se neprestano isprepliću i nadopunjuju, a navedeni su u Kurikulumu. Matematički procesi uključuju proces Logičko mišljenje, argumentiranje i zaključivanje, koji je polazište za ovaj rad. Aspekti logičkog mišljenja (metode razvijanja mišljenja i istraživanja) koji se spominju u ovom procesu su generalizacija i specijalizacija, indukcija i dedukcija, analiza i sinteza, konkretizacija i apstrakcija te analogija. Cilj ovoga rada bio je analizirati u kojoj mjeri i na koji način se aspekti logičkog mišljenja koriste u udžbenicima za niže razrede osnovne škole. Analizom je utvrđeno da se svi spomenuti aspekti koriste u analiziranim udžbenicima, no na različite načine. Udžbenici bi trebali služiti samo kao pomoć, a učitelji su ti koji bi pri planiranju nastave trebali svakodnevno koristiti metode razvijanja mišljenja i istraživanja u svojoj nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Tin Perkov (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bušković, Elena
Logičko mišljenje u početnoj nastavi matematike, 2022., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
Bušković, E. (2022) 'Logičko mišljenje u početnoj nastavi matematike', diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bu\v{s}kovi\'{c}, Elena}, year = {2022}, pages = {36}, keywords = {logi\v{c}ko mi\v{s}ljenje, metodika nastave matematike, kurikulum, matemati\v{c}ki ud\v{z}benici}, title = {Logi\v{c}ko mi\v{s}ljenje u po\v{c}etnoj nastavi matematike}, keyword = {logi\v{c}ko mi\v{s}ljenje, metodika nastave matematike, kurikulum, matemati\v{c}ki ud\v{z}benici}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bu\v{s}kovi\'{c}, Elena}, year = {2022}, pages = {36}, keywords = {logical thinking, research in mathematics education, curriculum, mathematics textbooks}, title = {Logical thinking in early mathematics education}, keyword = {logical thinking, research in mathematics education, curriculum, mathematics textbooks}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font