Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1226705

Primjena umjetne inteligencije u marketingu


Pupić-Bakrač, Lucija
Primjena umjetne inteligencije u marketingu, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1226705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena umjetne inteligencije u marketingu
(Application of artificial intelligence in marketing)

Autori
Pupić-Bakrač, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2022

Stranica
31

Mentor
Bratić, Diana

Ključne riječi
umjetna inteligencija, digitalni marketing, marketinška strategija, virtualni glasovni asistent
(artificial intelligence, digital marketing, marketing strategy, virtual voice assistant)

Sažetak
U ovom radu se pisalo o umjetnoj inteligenciji kao dio marketinških odjela poduzeća. U prvom dijelu sadržaja govorilo se o samoj pojavi umjetne inteligencije i njenom značenju. Raspisale su se i obrazložile njene pozitivne i negativne strane te je objašnjen njen utjecaj na društvo do sada, ali i njen mogući razvoj u budućnosti te posljedice koje dolaze sa tim. U drugom dijelu orijentacija je bila na primjenu umjetne inteligencije u marketingu. Način na koji se umjetna inteligencija uklopila u digitalni marketing, strategije koje poduzetnici trebaju primijeniti kako bi uspješno implementirali umjetnu inteligenciju u svoje poslovanje te detaljnije analiziranje virtualnih digitalnih asistenata su neke od glavnih točaka. Kao eksperimentalni dio rada, napravljena je komparativna analiza primjene umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima svjetski poznatih kompanija Google, Microsoft, Amazon, Apple, Netflix, Uber te Državno sveučilište Georgia te su se ispisale smjernice kako to rade tržišni lideri za benchmarking ostalim poduzećima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Bratić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pupić-Bakrač, Lucija
Primjena umjetne inteligencije u marketingu, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Pupić-Bakrač, L. (2022) 'Primjena umjetne inteligencije u marketingu', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pupi\'{c}-Bakra\v{c}, Lucija}, year = {2022}, pages = {31}, keywords = {umjetna inteligencija, digitalni marketing, marketin\v{s}ka strategija, virtualni glasovni asistent}, title = {Primjena umjetne inteligencije u marketingu}, keyword = {umjetna inteligencija, digitalni marketing, marketin\v{s}ka strategija, virtualni glasovni asistent}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pupi\'{c}-Bakra\v{c}, Lucija}, year = {2022}, pages = {31}, keywords = {artificial intelligence, digital marketing, marketing strategy, virtual voice assistant}, title = {Application of artificial intelligence in marketing}, keyword = {artificial intelligence, digital marketing, marketing strategy, virtual voice assistant}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font