Pregled bibliografske jedinice broj: 1226705
Primjena umjetne inteligencije u marketingu
Primjena umjetne inteligencije u marketingu, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1226705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena umjetne inteligencije u marketingu
(Application of artificial intelligence in marketing)
Autori
Pupić-Bakrač, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2022
Stranica
31
Mentor
Bratić, Diana
Ključne riječi
umjetna inteligencija, digitalni marketing, marketinška strategija, virtualni glasovni asistent
(artificial intelligence, digital marketing, marketing strategy, virtual voice assistant)
Sažetak
U ovom radu se pisalo o umjetnoj inteligenciji kao dio marketinških odjela poduzeća. U prvom dijelu sadržaja govorilo se o samoj pojavi umjetne inteligencije i njenom značenju. Raspisale su se i obrazložile njene pozitivne i negativne strane te je objašnjen njen utjecaj na društvo do sada, ali i njen mogući razvoj u budućnosti te posljedice koje dolaze sa tim. U drugom dijelu orijentacija je bila na primjenu umjetne inteligencije u marketingu. Način na koji se umjetna inteligencija uklopila u digitalni marketing, strategije koje poduzetnici trebaju primijeniti kako bi uspješno implementirali umjetnu inteligenciju u svoje poslovanje te detaljnije analiziranje virtualnih digitalnih asistenata su neke od glavnih točaka. Kao eksperimentalni dio rada, napravljena je komparativna analiza primjene umjetne inteligencije u marketinškim aktivnostima svjetski poznatih kompanija Google, Microsoft, Amazon, Apple, Netflix, Uber te Državno sveučilište Georgia te su se ispisale smjernice kako to rade tržišni lideri za benchmarking ostalim poduzećima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija