Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1226697

Razvoj ambalaže za ekskluzivne proizvode


Kozarac, Sara
Razvoj ambalaže za ekskluzivne proizvode, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1226697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj ambalaže za ekskluzivne proizvode
(Development of packaging for exclusive products)

Autori
Kozarac, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2022

Stranica
38

Mentor
Bratić, Diana

Ključne riječi
ambalaža, materijal, marketing, ponašanje potrošača, ekskluzivni proizvodi
(packaging, material, marketing, consumer behavior, exclusive products)

Sažetak
Suvremene tehnologije omogućuju konkurentnost proizvoda, a ambalaža otvara komunikaciju i prvi je korak u upoznavanju potrošača s proizvodom. Kupovno ponašanje potrošača puno ovisi o ambalaži, pogotovo kroz njezine karakteristike. Kako se mijenjanju životni stilovi potrošača, i percepcija ambalaže je drugačija, pa stoga i taktika promocije proizvoda treba biti usmjerena na ambalažu kako bi ona češće bila katalizator impulzivnog ponašanja pri kupnji. Poznato je da ambalaža ima jako veliki utjecaj na kupovno ponašanje i odluku o kupnji proizvoda, a to se posebno vidi kod ambalaže za ekskluzivne proizvode jer ona prezentira i proizvod i brend. Stoga je dizajn takve ambalaže važan gotovo kao i sam proizvod jer ona ne samo da povećava percipiranu vrijednost luksuznih proizvoda, nego postaje nezaboravan dio korisničkog iskustva. Svrha ovog rada bila je objasniti vrste ambalaže, njene funkcije i svojstva, te razvoj ambalaže za ekskluzivne proizvode. Stoga je cilj ovog rada bio kroz analizu ambalaže poznatih ekskluzivnih brendova definirati proces izrade ambalaže za ekskluzivne proizvode po fazama, kao i adekvatne oblike zaštite i ambalaže, a ujedno i proizvoda. Također je obrađen i marketinški aspekt ambalaže za ekskluzivne proizvode jer takva ambalaža prenosi daleko više poruka od uobičajenih informacija na ambalaži.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Bratić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kozarac, Sara
Razvoj ambalaže za ekskluzivne proizvode, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Kozarac, S. (2022) 'Razvoj ambalaže za ekskluzivne proizvode', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kozarac, Sara}, year = {2022}, pages = {38}, keywords = {ambala\v{z}a, materijal, marketing, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, ekskluzivni proizvodi}, title = {Razvoj ambala\v{z}e za ekskluzivne proizvode}, keyword = {ambala\v{z}a, materijal, marketing, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, ekskluzivni proizvodi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kozarac, Sara}, year = {2022}, pages = {38}, keywords = {packaging, material, marketing, consumer behavior, exclusive products}, title = {Development of packaging for exclusive products}, keyword = {packaging, material, marketing, consumer behavior, exclusive products}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font