Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1226682

Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama


Hrkač, Ena
Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1226682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama
(Development of a marketing campaign on social networks)

Autori
Hrkač, Ena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2022

Stranica
27

Mentor
Bratić, Diana

Ključne riječi
društvene mreže, marketinška kampanja, Facebook, Instagram, LinkedIn
(social networks, marketing campaign, Facebook, Instagram, LinkedIn)

Sažetak
Predmet završnog rada je izrada vlastite marketinške kampanje putem društvenih mreža za Cvjetni salon Dada. To je cvjećarnica iz Slavonskog Broda otvorena 1993. godine. Pretpostavka rada je da će marketinška kampanja pomoći povećati svijest o i online vidljivost Cvjetnog salona Dada, te time privući nove kupce. Misija je razviti profile društvenih mreža gdje se postojeći i potencijalni kupci mogu upoznati s radom cvjećarnice, postaviti pitanja i izraziti svoje mišljenje. U završnom radu napravljena je analiza stanja poduzeća, definirani su ciljeve kampanje kao i najbolja strategija za promoviranje. Opisane su faze izrade marketinške kampanje na društvenim mrežama Facebook, Instagram i LinkedIn. Uz društvene mreže, paralelno je promatrana posjećenost službene web stranice jer je napravljena optimizacija web stranice za internet tražilice (eng. Search Engine Optimization). Dio kampanje činilo je i oglašavanje preko platforme Google Ads. Marketinška kampanja ispunila je dio definiranih marketinških ciljeva. Društvena mreža s najuspješnijim rezultatima bila je Instagram zbog svojih specifičnosti kao što je izuzetna prikladnost za objavu fotografija, brzo dijeljenje sadržaja i velika posjećenost profila. Od drugih oblika digitalnog marketinga najbolje rezultate postigao je Google Business profil.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Bratić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrkač, Ena
Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Hrkač, E. (2022) 'Razvoj marketinške kampanje na društvenim mrežama', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrka\v{c}, Ena}, year = {2022}, pages = {27}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketin\v{s}ka kampanja, Facebook, Instagram, LinkedIn}, title = {Razvoj marketin\v{s}ke kampanje na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, marketin\v{s}ka kampanja, Facebook, Instagram, LinkedIn}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hrka\v{c}, Ena}, year = {2022}, pages = {27}, keywords = {social networks, marketing campaign, Facebook, Instagram, LinkedIn}, title = {Development of a marketing campaign on social networks}, keyword = {social networks, marketing campaign, Facebook, Instagram, LinkedIn}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font