Pregled bibliografske jedinice broj: 1226616
Poboljšanje korisničkog iskustva uspostavom ANN predikcije i NLP chatbota
Poboljšanje korisničkog iskustva uspostavom ANN predikcije i NLP chatbota, 2022., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1226616 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poboljšanje korisničkog iskustva uspostavom ANN predikcije i NLP chatbota
(Improving user experience with ANN prediction and NLP chatbot)
Autori
Puhanić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2022
Stranica
72
Mentor
Bratić, Diana
Ključne riječi
NLP, chatbot, AI, korisničko iskustvo, Pytorch
(NLP, chatbot, AI, user experience, Pytorch)
Sažetak
Kako se komunikacija između davatelja usluge i korisnika povećava svakim danom zbog velike ponude i potražnje za uslugom, primjena umjetne inteligencije u poslovne sektore uvelike može olakšati i poboljšati karakteristike poput brzine i efikasnosti komunikacije putem implementacije NLP chatbota koja će biti prezentirana u ovom diplomskom radu. Cilj rada bio je ispitati posljedicu implementacije NLP chatbota i pouzdanosti ANN predikcije u odnosu na korisničko iskustvo i ustanoviti hoće li izrađena aplikacija NLP chatbota zadovoljiti snalažljivost u razumijevanju komunikacije s obzirom na pouzdanost algoritma. Svrha leži i u provjeri uočavaju li se komparativnom analizom razlike u poboljšanju korisničkog iskustva primjenom NLP chatbota i kakav utjecaj donosi brzina rada NLP chatbota na korisničko iskustvo u odnosu na chatbot koji ne koristi NLP funkciju. Programiranje aplikacije i simulacija su napravljeni pomoću programskog jezika Python u integriranom razvojnom okruženju PyCharm koristeći se pritom modelom umjetne neuronske mreže, te uporabom biblioteka kao što su PyTorch, NLTK i Tkinter. Izrada eksperimentalnog dijela rada sastojala se od izrade aplikacije NLP chatbota, izrade jednostavnog chatbota prikazanog putem simulativnog prikaza, te izrade komparativne analize između NLP chatbota i chatbota utemeljenog na pravilima. Predloženi model, prvenstveno sam koncept mogu poslužiti i za druga područja koja bi značajno mogla profitirati od implementacije NLP chatbota, ne samo ona na kojima je naglasak ležao u ovom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija