Pregled bibliografske jedinice broj: 1226409
TURISTIČKI DOGAĐAJI U FUNKCIJI BRENDIRANJA DESTINACIJE DUBROVNIK
TURISTIČKI DOGAĐAJI U FUNKCIJI BRENDIRANJA DESTINACIJE DUBROVNIK, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1226409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TURISTIČKI DOGAĐAJI U FUNKCIJI BRENDIRANJA
DESTINACIJE DUBROVNIK
(TOURIST EVENTS IN THE FUNCTION OF BRANDING
DESTINATION DUBROVNIK)
Autori
Maras, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
25.10
Godina
2022
Stranica
43
Mentor
Rudančić, Andreja
Ključne riječi
turistička događanja, brendiranje, destinacija Dubrovnik
(tourist events, branding, destination Dubrovnik)
Sažetak
Razvojem turizma dolazi do razvoja događaja. Gledajući na to da se danas potiče unaprjeđenje ponuda u destinacijama, turisti traže zanimaciju mimo sunca, mora, plaža i sadržaja koji je svake godine isti i monoton, a jedan od napredaka u destinaciji mogu biti događaji kojih Dubrovnik ima pregršt. Događaji pretvaraju grad u grad koji je živ i u kojem nikada turistima nije dosadno. Samo jedna šetnja glavnom ulicom uz sve što ta ulica nudi može u turistima probuditi poseban doživljaj. U tom kontekstu destinacija Dubrovnik ovisi o dobroj promociji turističke destinacije od strane TZ, pa tako i o dobroj promociji samih događaja u njoj.
Izvorni jezik
Hrvatski