Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1225698

ANALIZA KOMPLEMENTARNOSTI GOOGLE-OVIH ALATA ZA DIGITALNO OGLAŠAVANJE


Ražov, Antonija; Panjkota, Ante; Krajnović, Aleksandra
ANALIZA KOMPLEMENTARNOSTI GOOGLE-OVIH ALATA ZA DIGITALNO OGLAŠAVANJE // CroDiM, 6 (2023), 1; 43-60 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1225698 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ANALIZA KOMPLEMENTARNOSTI GOOGLE-OVIH ALATA ZA DIGITALNO OGLAŠAVANJE
(ANALYSIS OF COMPLEMENTARITY OF GOOGLE TOOLS FOR DIGITAL ADVERTISING)

Autori
Ražov, Antonija ; Panjkota, Ante ; Krajnović, Aleksandra

Izvornik
CroDiM (2584-7236) 6 (2023), 1; 43-60

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
digitalno oglašavanje ; Google Ads ; Search Engine Optimization (SEO) ; Google Analytics ; ZMOT ; multikanalna strategija
(digital advertising ; Google Ads ; Search Engine Optimization (SEO) ; Google Analytics ; ZMOT ; multichannel strategy)

Sažetak
Ekspanzija digitalnog marketinga uvjetovala je razvoj alata koji se koriste pri digitalnom oglašavanju u svrhu uvida u ponašanje potrošača, pri čemu se posebno ističu Googleovi alati. Istraživanje prednosti i nedostataka te komplementarnosti pojedinih digitalnih oglašivačkih alata iznimno je važna aktivnost marketinškog upravljanja, radi adekvatnog kreiranja medija plana i optimizacije marketinškog budžeta. Ovaj znanstveni rad analizira specifične karakteristike i obrađuje temu komplementarnosti Googleovih alata koji se koriste za digitalno oglašavanje - Google Ads, Search Engine Optimization (SEO) i Google Analytics. Analiza je imala za cilj utvrditi uvjete i modele korištenja kombinacije Googleovih alata u digitalnom oglašavanju kroz usporednu analizu i utvrđivanje komplementarnosti tih triju Googleovih alata. Temeljem izvršenog istraživanja autori u radu donose smjernice o tome u kojim je okolnostima pogodno koristiti Googleove alate pojedinačno, a u kojima je pak najučinkovitija opcija korištenje kombinacije tih alata. Kao najčešće preporučene optimalne kombinacije autori preporučuju sljedeće: korištenje Google Ads-a kao načina oglašavanja, korištenje usluga SEO-a koje nude vanjske tvrtke te korištenje Google Analytics alata da bi se prikupili i obradili analitički podaci o korisnicima web stranice. Dakle, postoji mogućnost kako pojedinačnog, tako i komplementarnog korištenja Google Ads, SEO i Google Analytics alata u cilju poboljšanja marketinške učinkovitosti. Ova analiza donosi korisne praktične implikacije za poboljšanje strategije digitalnog marketinga u malim i srednjim poduzećima ali i velikim kompanijama, a kao znanstveni doprinos rada ističe se prilog teoriji o poznavanju karakteristika Google-ovih oglašivačkih alata u kontekstu ponašanja potrošača i teorije nultog trenutka istine - ZMOT ili Zero Moment of Truth.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
--IP.01.2021.07 - Mladi i ekonomija iskustva - nova paradigma i inovativni poslovni modeli (MLADCI) (Krajnović, Aleksandra) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ante Panjkota (autor)

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ražov, Antonija; Panjkota, Ante; Krajnović, Aleksandra
ANALIZA KOMPLEMENTARNOSTI GOOGLE-OVIH ALATA ZA DIGITALNO OGLAŠAVANJE // CroDiM, 6 (2023), 1; 43-60 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Ražov, A., Panjkota, A. & Krajnović, A. (2023) ANALIZA KOMPLEMENTARNOSTI GOOGLE-OVIH ALATA ZA DIGITALNO OGLAŠAVANJE. CroDiM, 6 (1), 43-60.
@article{article, author = {Ra\v{z}ov, Antonija and Panjkota, Ante and Krajnovi\'{c}, Aleksandra}, year = {2023}, pages = {43-60}, keywords = {digitalno ogla\v{s}avanje, Google Ads, Search Engine Optimization (SEO), Google Analytics, ZMOT, multikanalna strategija}, journal = {CroDiM}, volume = {6}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {ANALIZA KOMPLEMENTARNOSTI GOOGLE-OVIH ALATA ZA DIGITALNO OGLA\v{S}AVANJE}, keyword = {digitalno ogla\v{s}avanje, Google Ads, Search Engine Optimization (SEO), Google Analytics, ZMOT, multikanalna strategija} }
@article{article, author = {Ra\v{z}ov, Antonija and Panjkota, Ante and Krajnovi\'{c}, Aleksandra}, year = {2023}, pages = {43-60}, keywords = {digital advertising, Google Ads, Search Engine Optimization (SEO), Google Analytics, ZMOT, multichannel strategy}, journal = {CroDiM}, volume = {6}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {ANALYSIS OF COMPLEMENTARITY OF GOOGLE TOOLS FOR DIGITAL ADVERTISING}, keyword = {digital advertising, Google Ads, Search Engine Optimization (SEO), Google Analytics, ZMOT, multichannel strategy} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font