Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1225560

Utjecaj poremećaja u globalnim i gospodarskim procesima na ponašanje potrošača


Novak, Ema; Hrustek, Larisa; Kutnjak, Ana
Utjecaj poremećaja u globalnim i gospodarskim procesima na ponašanje potrošača // Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 151-161 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1225560 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj poremećaja u globalnim i gospodarskim procesima na ponašanje potrošača
(The influence of disruptions in global and economic processes on consumer behavior)

Autori
Novak, Ema ; Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022, 151-161

Skup
7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ponašanje potrošača ; poremećaji ; Covid-19 ; rat u Ukrajini ; euro
(consumer behavior ; disruptions ; Covid-19 ; war in Ukraine ; euro)

Sažetak
Ponašanje potrošača u suvremenoj trgovini uvjetovano je brojnim općim, psihološkim, socijalnim, marketinškim i drugim čimbenicima. Obitelj, interesne skupine, društvo, kultura, osobni ukus, kao i financijska moć samih potrošača uvelike oblikuju njihove preferencije prema kupnji određenih proizvoda i usluga. No, razmišljanje potrošača značajno se mijenja uslijed naglih i neizvjesnih svjetskih promjena kojima se, u posljednje tri godine, suočava, ponajprije, Europa, a samim time i Republika Hrvatska. Pandemija Covid-19, čije se posljedice na sve aspekte ljudskog života osjećaju još i danas, izbijanje rata u Ukrajini, koji postavlja nova pravila vanjskotrgovinske politike te ulazak Republike Hrvatske u schengenski prostor i uvođenje nove službene valute, samo su neki od poremećaja koji utječu na ponašanje potrošača, njihove strahove, želje i potrebe. Cilj ovog rada je prikazati kako novije svjetske krize formiraju ponašanje potrošača i u kolikoj mjeri ga mijenjaju. Kroz detaljan pregled dostupne literature obrađena su tri značajna poremećaja - pandemija Covid-19, rat u Ukrajini i uvođenje nove službene valute u europske zemlje te je postavljen temelj za buduće, empirijsko, istraživanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Ana Kutnjak (autor)

Avatar Url Larisa Hrustek (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Ema; Hrustek, Larisa; Kutnjak, Ana
Utjecaj poremećaja u globalnim i gospodarskim procesima na ponašanje potrošača // Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022) / Gregurec, Iva ; Keglević Kozjak, Suzana ; Hrustek, Larisa ; Cvetko, Ladislav (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 151-161 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Novak, E., Hrustek, L. & Kutnjak, A. (2022) Utjecaj poremećaja u globalnim i gospodarskim procesima na ponašanje potrošača. U: Gregurec, I., Keglević Kozjak, S., Hrustek, L. & Cvetko, L. (ur.)Book of Papers, 7th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2022).
@article{article, author = {Novak, Ema and Hrustek, Larisa and Kutnjak, Ana}, year = {2022}, pages = {151-161}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, poreme\'{c}aji, Covid-19, rat u Ukrajini, euro}, title = {Utjecaj poreme\'{c}aja u globalnim i gospodarskim procesima na pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, poreme\'{c}aji, Covid-19, rat u Ukrajini, euro}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Novak, Ema and Hrustek, Larisa and Kutnjak, Ana}, year = {2022}, pages = {151-161}, keywords = {consumer behavior, disruptions, Covid-19, war in Ukraine, euro}, title = {The influence of disruptions in global and economic processes on consumer behavior}, keyword = {consumer behavior, disruptions, Covid-19, war in Ukraine, euro}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font