Pregled bibliografske jedinice broj: 1224446
Važnost edukacije o poduci neplivača kod animatora u turizmu
Važnost edukacije o poduci neplivača kod animatora u turizmu // 30. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske / Leko, Goran (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022. str. 1536-1543 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1224446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost edukacije o poduci neplivača kod animatora u
turizmu
(The importance of education for leisure managers
(animators) in tourism on teaching non-swimmers)
Autori
Karaula, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
30. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
/ Leko, Goran - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022, 1536-1543
ISBN
978-953-317-070-1
Skup
30. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 29.06.2022. - 02.07.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacija, poduka neplivača, kompetencije kretanja u vodi
(education, non-swimmers, water competence)
Sažetak
Turizam predstavlja „meku moć“ države pa se u tom sektoru otvara najviše radnih mjesta. Edukacije potiču motivaciju za produktivniji rad i donosi pozitivne učinke firmama kako sa stajališta organizacijske kulture. Cilj rada je utvrditi razlike u stavovima prema kompetencijama kretanja u vodi prije i nakon edukacije kod animatora u turizmu. Za procjenu stava prema kompetencijama kretanja u vodi korišten je upitnik od dvadeset i dvije tvrdnje. Anketa je ispunilo 10 polaznika (animatora) prije i nakon 16 sati edukacije o poduci neplivača. Izračunati su osnovni deskriptivni statistički pokazatelji te se izračunala razlika u stavovima ispitanika u dvije vremenske točke T-testom za zavisne uzorke. Statistički značajna razlika pokazala se u varijablama: „Kompetencije kretanja u vodi samo je dio „sigurnosti u vodi“ i mora biti dio znanja i stavova svih programa (tečajeva) (p=0, 03), „U suvremenom načinu života neophodno je svakoj osobi pružiti mogućnost da se nauči kretati u vodi“ (p=0, 04), „Trebalo bi razvijati „lepezu“ pokreta u svim smjerovima i na sve načine (p=0, 02) „Učenje pokreta u svim svojim oblicima (duž sagitalne, poprečne i longitudinalne osi tijela) mogu spasiti život u situaciji utapanja“ (p=0, 00) i „Otvaranje očiju (gledanje ispod vode) od velike je važnosti za snalaženje u prostoru“ (p=0, 03). Edukacijama u turizmu s aspekta poduke neplivača mijenja način razmišljanja i odlučivanja s ciljem spoznaja o bitnim kompetencijama kretanja u vodi kako bi doprinijeli razvoju sustava i odgovornosti prema potrošačima stvarajući konkurentnu prednost i zadovoljstvo turista.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija