Pregled bibliografske jedinice broj: 1223716
Pravni okvir medijskog oglašavanja
Pravni okvir medijskog oglašavanja, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Koprivnica
CROSBI ID: 1223716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravni okvir medijskog oglašavanja
(Legal framework of media advertising)
Autori
Sunko, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Koprivnica
Datum
26.09
Godina
2022
Stranica
39
Mentor
Vojković, Goran
Ključne riječi
oglašavanje ; komercijalni sadržaj ; zakonska regulacija ; Europska unija ; Zakon o medijima ; Zakon o elektroničkim medijima
(advertising ; commercial content ; legal regulation, European Union, Media Act ; Electronic Media Act)
Sažetak
Oglašavanje danas možemo promatrati kao jednu od najstarijih djelatnosti na svijetu, jer otkada postoji trgovina, u nekome obliku postoji i oglašavanje. Danas, zbog ubrzanoga razvoja medija koji su ujedno i glavni kanali djelovanja oglašivačke industrije teško je snaći se i kritično razmišljati u kontekstu prenatrpanoga elektroničkog svijeta komercijalnih aktivnosti. Direktive glede oglašavanja Europske Unije mogu nam sugerirati koja su područja posebice osjetljiva, te na koja područja treba paziti pri konzumiranju sadržaja i poruka plasiranih u oglasima, kao i što valja ograničiti u smislu vlastitoga plasiranja oglasa javnosti koje je u današnjem internetskome dobu dostupno svakom prosječnom pojedincu. Hrvatski Zakon o elektroničkim medijima, Zakon o medijima, specijalistički zakoni i različiti pravilnici mogu nam, kao građanima Republike Hrvatske, još pobliže predstaviti razliku između dopuštenog, ograničenog i nedopuštenog oglašavanja. Ovaj rad može poslužiti boljem snalaženju glede konzumiranja sadržaja oglasa kao i optimalnijem i etičnijem plasiranju oglasa u javnome prostoru Republike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo