Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1223716

Pravni okvir medijskog oglašavanja


Sunko, Nina
Pravni okvir medijskog oglašavanja, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Koprivnica


CROSBI ID: 1223716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pravni okvir medijskog oglašavanja
(Legal framework of media advertising)

Autori
Sunko, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Koprivnica

Datum
26.09

Godina
2022

Stranica
39

Mentor
Vojković, Goran

Ključne riječi
oglašavanje ; komercijalni sadržaj ; zakonska regulacija ; Europska unija ; Zakon o medijima ; Zakon o elektroničkim medijima
(advertising ; commercial content ; legal regulation, European Union, Media Act ; Electronic Media Act)

Sažetak
Oglašavanje danas možemo promatrati kao jednu od najstarijih djelatnosti na svijetu, jer otkada postoji trgovina, u nekome obliku postoji i oglašavanje. Danas, zbog ubrzanoga razvoja medija koji su ujedno i glavni kanali djelovanja oglašivačke industrije teško je snaći se i kritično razmišljati u kontekstu prenatrpanoga elektroničkog svijeta komercijalnih aktivnosti. Direktive glede oglašavanja Europske Unije mogu nam sugerirati koja su područja posebice osjetljiva, te na koja područja treba paziti pri konzumiranju sadržaja i poruka plasiranih u oglasima, kao i što valja ograničiti u smislu vlastitoga plasiranja oglasa javnosti koje je u današnjem internetskome dobu dostupno svakom prosječnom pojedincu. Hrvatski Zakon o elektroničkim medijima, Zakon o medijima, specijalistički zakoni i različiti pravilnici mogu nam, kao građanima Republike Hrvatske, još pobliže predstaviti razliku između dopuštenog, ograničenog i nedopuštenog oglašavanja. Ovaj rad može poslužiti boljem snalaženju glede konzumiranja sadržaja oglasa kao i optimalnijem i etičnijem plasiranju oglasa u javnome prostoru Republike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Goran Vojković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sunko, Nina
Pravni okvir medijskog oglašavanja, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Koprivnica
Sunko, N. (2022) 'Pravni okvir medijskog oglašavanja', diplomski rad, preddiplomski, Koprivnica.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sunko, Nina}, year = {2022}, pages = {39}, keywords = {ogla\v{s}avanje, komercijalni sadr\v{z}aj, zakonska regulacija, Europska unija, Zakon o medijima, Zakon o elektroni\v{c}kim medijima}, title = {Pravni okvir medijskog ogla\v{s}avanja}, keyword = {ogla\v{s}avanje, komercijalni sadr\v{z}aj, zakonska regulacija, Europska unija, Zakon o medijima, Zakon o elektroni\v{c}kim medijima}, publisherplace = {Koprivnica} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sunko, Nina}, year = {2022}, pages = {39}, keywords = {advertising, commercial content, legal regulation, European Union, Media Act, Electronic Media Act}, title = {Legal framework of media advertising}, keyword = {advertising, commercial content, legal regulation, European Union, Media Act, Electronic Media Act}, publisherplace = {Koprivnica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font