Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1223572

Prepoznavanje i podrška darovitoj djeci u predškolskoj ustanovi


Lučić, Nikolina
Prepoznavanje i podrška darovitoj djeci u predškolskoj ustanovi, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1223572 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prepoznavanje i podrška darovitoj djeci u predškolskoj ustanovi
(Identification and Support of Gifted Children in Preschool Settings)

Autori
Lučić, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
21.09

Godina
2022

Stranica
64

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
darovita djeca, odgojno-obrazovne potrebe, predškolske ustanove, individualizirani pristup, odgojitelji
(gifted children, educational needs, preschool institutions, individualized approach, preschool educators)

Sažetak
Ovaj rad prikazuje važnost prepoznavanja i zadovoljavanja posebnih odgojno-obrazovnih potreba darovite djece predškolske dobi. Darovitima je potrebno osigurati individualizirani pristup i diferencirani sadržaj rada koji će omogućiti provedbu aktivnosti i zadataka primjerenih njihovim visokim sposobnostima i interesima. U radu su prikazani rezultati pet paralelnih studija slučaja kojima se dobio uvid u provedbu procesa prepoznavanja i pružanja podrške darovitoj djeci u pet predškolskih ustanova u gradu Splitu. Rezultati su dobiveni tehnikama polu-strukturiranog promatranja djece u odgojnim skupinama i polu-strukturiranog intervjua s odgojiteljicama. Glavni je doprinos ovoga istraživanja u osvješćivanju važnosti zadovoljavanja specifičnih odgojno-obrazovnih potreba darovite djece predškolske dobi te u proširenju teme darovitosti. Budući da se u literaturi i praksi naglašavaju razne negativne posljedice neprimjerenog odgojno-obrazovnog rada s darovitima, naglašava se potreba individualiziranog pristupa u predškolskoj ustanovi kako bi se djetetu već u ranoj dobi osigurali uvjeti za razvijanje potencijala. Velika je odgovornost stavljena na predškolske odgojitelje, pri čemu je potrebna njihova dodatna edukacija i osposobljenost za stvaranje poticajnog okruženja koje će omogućiti djetetov cjelokupni razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lučić, Nikolina
Prepoznavanje i podrška darovitoj djeci u predškolskoj ustanovi, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Lučić, N. (2022) 'Prepoznavanje i podrška darovitoj djeci u predškolskoj ustanovi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lu\v{c}i\'{c}, Nikolina}, year = {2022}, pages = {64}, keywords = {darovita djeca, odgojno-obrazovne potrebe, pred\v{s}kolske ustanove, individualizirani pristup, odgojitelji}, title = {Prepoznavanje i podr\v{s}ka darovitoj djeci u pred\v{s}kolskoj ustanovi}, keyword = {darovita djeca, odgojno-obrazovne potrebe, pred\v{s}kolske ustanove, individualizirani pristup, odgojitelji}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lu\v{c}i\'{c}, Nikolina}, year = {2022}, pages = {64}, keywords = {gifted children, educational needs, preschool institutions, individualized approach, preschool educators}, title = {Identification and Support of Gifted Children in Preschool Settings}, keyword = {gifted children, educational needs, preschool institutions, individualized approach, preschool educators}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font