Pregled bibliografske jedinice broj: 1223562
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu: stavovi učitelja osnovne škole
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu: stavovi učitelja osnovne škole, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1223562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu:
stavovi učitelja osnovne škole
(Students with Difficulties under the Distance
Learning Conditions: Attitudes of Elementary
School Teachers)
Autori
Bebek, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
20.09
Godina
2022
Stranica
89
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje, nastava na daljinu, samoprocjena učitelja, spremnost učitelja
(inclusive education, distance learning, teacher self-assessment, teacher readiness)
Sažetak
Inkluzivno obrazovanje tijekom nastave na daljinu predstavljalo je velik izazov za učitelje, a kao problem se istaknulo nedovoljno poznavanje spremnosti učitelja iz Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine za rad s učenicima s teškoćama u nastavi na daljinu. Ovim se istraživanjem stoga htjelo ispitati samoprocjenu spremnosti učitelja za provedbu nastave na daljinu te za primjenu inkluzivnih praksi u nastavi na daljinu, kao i povezanost tih dviju samoprocjena. U istraživanju je sudjelovalo 175 učitelja iz RH i BiH, a rezultati su pokazali postojanje statistički značajne razlike u samoprocjeni spremnosti učitelja za primjenu inkluzivnih praksi u nastavi na daljinu s obzirom na dob, državu zaposlenja i iskustvo u podučavanju učenika s teškoćama, a također se pokazalo da postoji statistički značajna povezanost samoprocjene spremnosti za provedbu nastave na daljinu i za primjenu inkluzivnih praksi u nastavi na daljinu kod učitelja. Osim toga, nisu pronađene razlike u samoprocjeni spremnosti učitelja za provedbu nastave na daljinu s obzirom na dob, kao ni razlike u samoprocjeni spremnosti učitelja za primjenu inkluzivnih praksi u nastavi na daljinu s obzirom na nastavnu razinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija