Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1223562

Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu: stavovi učitelja osnovne škole


Bebek, Silvija
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu: stavovi učitelja osnovne škole, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1223562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu: stavovi učitelja osnovne škole
(Students with Difficulties under the Distance Learning Conditions: Attitudes of Elementary School Teachers)

Autori
Bebek, Silvija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
20.09

Godina
2022

Stranica
89

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje, nastava na daljinu, samoprocjena učitelja, spremnost učitelja
(inclusive education, distance learning, teacher self-assessment, teacher readiness)

Sažetak
Inkluzivno obrazovanje tijekom nastave na daljinu predstavljalo je velik izazov za učitelje, a kao problem se istaknulo nedovoljno poznavanje spremnosti učitelja iz Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine za rad s učenicima s teškoćama u nastavi na daljinu. Ovim se istraživanjem stoga htjelo ispitati samoprocjenu spremnosti učitelja za provedbu nastave na daljinu te za primjenu inkluzivnih praksi u nastavi na daljinu, kao i povezanost tih dviju samoprocjena. U istraživanju je sudjelovalo 175 učitelja iz RH i BiH, a rezultati su pokazali postojanje statistički značajne razlike u samoprocjeni spremnosti učitelja za primjenu inkluzivnih praksi u nastavi na daljinu s obzirom na dob, državu zaposlenja i iskustvo u podučavanju učenika s teškoćama, a također se pokazalo da postoji statistički značajna povezanost samoprocjene spremnosti za provedbu nastave na daljinu i za primjenu inkluzivnih praksi u nastavi na daljinu kod učitelja. Osim toga, nisu pronađene razlike u samoprocjeni spremnosti učitelja za provedbu nastave na daljinu s obzirom na dob, kao ni razlike u samoprocjeni spremnosti učitelja za primjenu inkluzivnih praksi u nastavi na daljinu s obzirom na nastavnu razinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bebek, Silvija
Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu: stavovi učitelja osnovne škole, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Bebek, S. (2022) 'Učenici s teškoćama u uvjetima nastave na daljinu: stavovi učitelja osnovne škole', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bebek, Silvija}, year = {2022}, pages = {89}, keywords = {inkluzivno obrazovanje, nastava na daljinu, samoprocjena u\v{c}itelja, spremnost u\v{c}itelja}, title = {U\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u uvjetima nastave na daljinu: stavovi u\v{c}itelja osnovne \v{s}kole}, keyword = {inkluzivno obrazovanje, nastava na daljinu, samoprocjena u\v{c}itelja, spremnost u\v{c}itelja}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bebek, Silvija}, year = {2022}, pages = {89}, keywords = {inclusive education, distance learning, teacher self-assessment, teacher readiness}, title = {Students with Difficulties under the Distance Learning Conditions: Attitudes of Elementary School Teachers}, keyword = {inclusive education, distance learning, teacher self-assessment, teacher readiness}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font