Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1221537

ZNANJE I PRAKSA ODGOJITELJA O ODRŽIVOM RAZVOJU U DJEČJEM VRTIĆU


Bolešić, Patricija; Vekić-Kljaić, Višnja
ZNANJE I PRAKSA ODGOJITELJA O ODRŽIVOM RAZVOJU U DJEČJEM VRTIĆU // Marsonia, časopis za društvena i humanistička istraživanja, 1 (2022), 141-153 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1221537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ZNANJE I PRAKSA ODGOJITELJA O ODRŽIVOM RAZVOJU U DJEČJEM VRTIĆU
(KNOWLEDGE AND PRACTICE OF PRESCHOOL TEACHERS ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN KINDERGARTEN)

Autori
Bolešić, Patricija ; Vekić-Kljaić, Višnja

Izvornik
Marsonia, časopis za društvena i humanistička istraživanja (2939-4368) 1 (2022); 141-153

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
djeca rane i predškolske dobi, ekologija, kurikulum ranog odgoja, profesionalni razvoj
(preschool children, ecology, preschool curriculum, professional development)

Sažetak
Održivi razvoj je proces postizanja ravnoteže između gospodarskih, socijalnih i okolišnih zahtjeva. Rani i predškolski odgoj i obrazovanje prva je razina odgoja i obrazovanja koja djecu rane i predškolske dobi može poticati na aktivan odnos prema održivom razvoju. Cilj rada je istražiti znanje odgojitelja u Dječjem vrtiću Popovača o važnosti održivog razvoja u odgoju i obrazovanju djece rane i predškolske dobi i načina na koji odgojitelji implementiraju svoja znanja u rad s djecom. Istraživanje je provedeno na uzorku od dvadeset i četiri odgojitelja. Rezultati pokazuju kako odgojitelji održivi razvoj najviše poistovjećuju s ekologijom i zaštitom prirode. Oni razumiju srž održivog razvoja i implementiraju ga u svoj svakodnevni rad s djecom, ali su svjesni nedostatka vlastitog obrazovanja za održivi razvoj. Odgojitelji smatraju da provođenje aktivnosti odgoja i obrazovanja za održivi razvoj doprinosi razumijevanju održivog razvoja kod djece te im je potrebno dodatno usavršavanje i cjeloživotno profesionalno učenje kako bi se razvijali u ovom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Višnja Vekić-Kljaić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bolešić, Patricija; Vekić-Kljaić, Višnja
ZNANJE I PRAKSA ODGOJITELJA O ODRŽIVOM RAZVOJU U DJEČJEM VRTIĆU // Marsonia, časopis za društvena i humanistička istraživanja, 1 (2022), 141-153 (domaća recenzija, članak, stručni)
Bolešić, P. & Vekić-Kljaić, V. (2022) ZNANJE I PRAKSA ODGOJITELJA O ODRŽIVOM RAZVOJU U DJEČJEM VRTIĆU. Marsonia, časopis za društvena i humanistička istraživanja, 1, 141-153.
@article{article, author = {Bole\v{s}i\'{c}, Patricija and Veki\'{c}-Kljai\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2022}, pages = {141-153}, keywords = {djeca rane i pred\v{s}kolske dobi, ekologija, kurikulum ranog odgoja, profesionalni razvoj}, journal = {Marsonia, \v{c}asopis za dru\v{s}tvena i humanisti\v{c}ka istra\v{z}ivanja}, volume = {1}, issn = {2939-4368}, title = {ZNANJE I PRAKSA ODGOJITELJA O ODR\v{Z}IVOM RAZVOJU U DJE\v{C}JEM VRTI\'{C}U}, keyword = {djeca rane i pred\v{s}kolske dobi, ekologija, kurikulum ranog odgoja, profesionalni razvoj} }
@article{article, author = {Bole\v{s}i\'{c}, Patricija and Veki\'{c}-Kljai\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2022}, pages = {141-153}, keywords = {preschool children, ecology, preschool curriculum, professional development}, journal = {Marsonia, \v{c}asopis za dru\v{s}tvena i humanisti\v{c}ka istra\v{z}ivanja}, volume = {1}, issn = {2939-4368}, title = {KNOWLEDGE AND PRACTICE OF PRESCHOOL TEACHERS ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN KINDERGARTEN}, keyword = {preschool children, ecology, preschool curriculum, professional development} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font