Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1221288

Važnost bioetičkog obrazovanja učitelja


Ćurko, Bruno
Važnost bioetičkog obrazovanja učitelja // 20. DANI LOŠINJKSE BIOETIKE / Jurić, Hrvoje ; Defrančeski, Jan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2022. str. 53-54 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1221288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost bioetičkog obrazovanja učitelja
(The Importance of Bioethical Education in Teacher Education)

Autori
Ćurko, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
20. DANI LOŠINJKSE BIOETIKE / Jurić, Hrvoje ; Defrančeski, Jan - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2022, 53-54

Skup
20. Lošinjski dani bioetike = 20th Lošinj Days of Bioethics

Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 15.05.2022. - 18.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
obrazovanje učitelja, bioetičko obrazovanje, bioetika
(teacher education, bioethical education, bioethics)

Sažetak
U sklopu projekta LOOP – osnaživanje osobnog, profesionalnog i društvenog kontinuiranog razvoja učitelja kroz inovativne programe uvođenja kolega u učiteljsku profesiju provedene su ankete, fokus- grupe i intervjui s nastavnicima i ravnateljima osnovnih i srednjih škola. Pitanja učiteljima i ravnateljima bila su usmjerena k temama vezanima za uvođenje novih nastavnika u rad u školi, kao i ostale mentorske programe za učitelje. Pitanja su usmjerena na pet područja učiteljskog obrazovanja i usavršavanja: didaktičko-pedagoško područje, predmetno područje, birokratsko/administrativno područje, emocionalno te društveno/kulturno područje. U izlaganju ću prikazati rezultate gore navedenih ispitivanja s ciljem dokazivanja 53važnosti bioetičkog obrazovanja kod nastavnika. Argumentirat ću u korist bioetičkog obrazovanja koje je ili potrebno staviti u jedno od područja važnih za učiteljsko obrazovanje i usavršavanje ili barem učiniti temom koja će biti dio emocionalnog, ali i društveno-kulturnog područja. Prikazat ću i kako bi to bioetičko obrazovanje moglo izgledati u nekom budućem formalnom ili neformalnom programu uvođenja učitelja u njihovu profesiju

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2020-4 - Bioetički aspekti razumijevanja životinja u kulturi - kulturna animalistika (Ćurko, Bruno, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)
undefined

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Bruno Ćurko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćurko, Bruno
Važnost bioetičkog obrazovanja učitelja // 20. DANI LOŠINJKSE BIOETIKE / Jurić, Hrvoje ; Defrančeski, Jan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2022. str. 53-54 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Ćurko, B. (2022) Važnost bioetičkog obrazovanja učitelja. U: Jurić, H. & Defrančeski, J. (ur.)20. DANI LOŠINJKSE BIOETIKE.
@article{article, author = {\'{C}urko, Bruno}, year = {2022}, pages = {53-54}, keywords = {obrazovanje u\v{c}itelja, bioeti\v{c}ko obrazovanje, bioetika}, title = {Va\v{z}nost bioeti\v{c}kog obrazovanja u\v{c}itelja}, keyword = {obrazovanje u\v{c}itelja, bioeti\v{c}ko obrazovanje, bioetika}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Mali Lo\v{s}inj, Hrvatska} }
@article{article, author = {\'{C}urko, Bruno}, year = {2022}, pages = {53-54}, keywords = {teacher education, bioethical education, bioethics}, title = {The Importance of Bioethical Education in Teacher Education}, keyword = {teacher education, bioethical education, bioethics}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Mali Lo\v{s}inj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font