Pregled bibliografske jedinice broj: 1221288
Važnost bioetičkog obrazovanja učitelja
Važnost bioetičkog obrazovanja učitelja // 20. DANI LOŠINJKSE BIOETIKE / Jurić, Hrvoje ; Defrančeski, Jan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2022. str. 53-54 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1221288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost bioetičkog obrazovanja učitelja
(The Importance of Bioethical Education in Teacher
Education)
Autori
Ćurko, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
20. DANI LOŠINJKSE BIOETIKE
/ Jurić, Hrvoje ; Defrančeski, Jan - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2022, 53-54
Skup
20. Lošinjski dani bioetike = 20th Lošinj Days of Bioethics
Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 15.05.2022. - 18.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovanje učitelja, bioetičko obrazovanje, bioetika
(teacher education, bioethical education, bioethics)
Sažetak
U sklopu projekta LOOP – osnaživanje osobnog, profesionalnog i društvenog kontinuiranog razvoja učitelja kroz inovativne programe uvođenja kolega u učiteljsku profesiju provedene su ankete, fokus- grupe i intervjui s nastavnicima i ravnateljima osnovnih i srednjih škola. Pitanja učiteljima i ravnateljima bila su usmjerena k temama vezanima za uvođenje novih nastavnika u rad u školi, kao i ostale mentorske programe za učitelje. Pitanja su usmjerena na pet područja učiteljskog obrazovanja i usavršavanja: didaktičko-pedagoško područje, predmetno područje, birokratsko/administrativno područje, emocionalno te društveno/kulturno područje. U izlaganju ću prikazati rezultate gore navedenih ispitivanja s ciljem dokazivanja 53važnosti bioetičkog obrazovanja kod nastavnika. Argumentirat ću u korist bioetičkog obrazovanja koje je ili potrebno staviti u jedno od područja važnih za učiteljsko obrazovanje i usavršavanje ili barem učiniti temom koja će biti dio emocionalnog, ali i društveno-kulturnog područja. Prikazat ću i kako bi to bioetičko obrazovanje moglo izgledati u nekom budućem formalnom ili neformalnom programu uvođenja učitelja u njihovu profesiju
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2020-4 - Bioetički aspekti razumijevanja životinja u kulturi - kulturna animalistika (Ćurko, Bruno, VLASTITA-SREDSTVA - Institucionalni projekt) ( CroRIS)
undefined
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Bruno Ćurko
(autor)