Pregled bibliografske jedinice broj: 1221072
Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa
Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1221072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u
kontekstu marketing mixa
(Determining the price of preschool services in the
context of the marketing mix)
Autori
Pavličević, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.07
Godina
2022
Stranica
54
Mentor
Zovko, Vatroslav
Ključne riječi
marketing mix, proizvod, cijena, promocija, distribucija, predškolska ustanova
(marketing mix, product, price, promotion, distribution, preschool)
Sažetak
U ovom diplomskom radu analizira se pojam marketinga mixa i njegova primjena u području predškolske ustanove. Pozornost je usmjerena na promišljanje uloge marketing mixa i upravljanje istim u predškolskoj ustanovi. Marketing u predškolskoj ustanovi zahtijeva drugačiji pristup od klasičnog marketinga nekog opipljivog proizvoda. Definiravši elemente marketing mixa u predškolskoj ustanovi, došlo se do razmatranja optimalnog načina njihovog funkcioniranja unutar jedne cjeline. Potom je objašnjena struktura marketing mixa predškolske ustanove s obzirom na specifičnosti pojedinih elemenata, detaljno analizirajući sam proizvod/uslugu predškolske ustanove, te njegovu cijenu, distribuciju i promociju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija