Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1221072

Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa


Pavličević, Kristina
Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1221072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa
(Determining the price of preschool services in the context of the marketing mix)

Autori
Pavličević, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
01.07

Godina
2022

Stranica
54

Mentor
Zovko, Vatroslav

Ključne riječi
marketing mix, proizvod, cijena, promocija, distribucija, predškolska ustanova
(marketing mix, product, price, promotion, distribution, preschool)

Sažetak
U ovom diplomskom radu analizira se pojam marketinga mixa i njegova primjena u području predškolske ustanove. Pozornost je usmjerena na promišljanje uloge marketing mixa i upravljanje istim u predškolskoj ustanovi. Marketing u predškolskoj ustanovi zahtijeva drugačiji pristup od klasičnog marketinga nekog opipljivog proizvoda. Definiravši elemente marketing mixa u predškolskoj ustanovi, došlo se do razmatranja optimalnog načina njihovog funkcioniranja unutar jedne cjeline. Potom je objašnjena struktura marketing mixa predškolske ustanove s obzirom na specifičnosti pojedinih elemenata, detaljno analizirajući sam proizvod/uslugu predškolske ustanove, te njegovu cijenu, distribuciju i promociju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Zovko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavličević, Kristina
Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Pavličević, K. (2022) 'Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}, Kristina}, year = {2022}, pages = {54}, keywords = {marketing mix, proizvod, cijena, promocija, distribucija, pred\v{s}kolska ustanova}, title = {Odre\djivanje cijene usluga pred\v{s}kolske ustanove u kontekstu marketing mixa}, keyword = {marketing mix, proizvod, cijena, promocija, distribucija, pred\v{s}kolska ustanova}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}, Kristina}, year = {2022}, pages = {54}, keywords = {marketing mix, product, price, promotion, distribution, preschool}, title = {Determining the price of preschool services in the context of the marketing mix}, keyword = {marketing mix, product, price, promotion, distribution, preschool}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font